Η BMW είχε πει ευθύς εξαρχής, στην πρεμιέρα της νέας γενιάς της σειράς 1, πως δεν θα παρουσιάσει μια Μ1, καθώς η ζήτηση για ένα καθαρόαιμο σπορ μοντέλο αυτού του τύπου και αυτού του κόστους είναι περιορισμένη εκτός Ευρώπης. Και αυτό είναι κάτι που καθιστά το όλο εγχείρημα οικονομικά ασύμφορο.

Έτσι λοιπόν η πιο ισχυρή έκδοση της νέας σειράς 1 είναι μέχρι στιγμής η M135i xDrive των 306 ίππων, αλλά όπως δείχνουν τα πράγματα και στα πλαίσια της κίνησης εξηλεκτρισμού της γκάμας της εταιρείας του Μονάχου θα παρουσιαστεί και μια άλλη ακόμα πιο δυνατή.

Συγκεκριμένα πρόκειται για την M140e, που περιλαμβάνεται στα 25 συνολικά εξηλεκτρισμένα μοντέλα που θα προστεθούν στη γκάμα έως το 2023 και η οποία θα είναι plug-in υβριδική. Με τον turbo των 2.000 κυβικών και των 306 ίππων να συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 60 kW, αυξάνοντας τη συνδυαστική ισχύ στους 400 ίππους.

Ενδιαφέρον όμως έχει και ένα άλλο νούμερο, η χωρητικότητα των 35 kWh της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος πρόωσης η οποία είναι αρκετά πιο μεγάλη σε σχέση με ότι συνηθίζεται μέχρι τώρα στα PHEV. Η επιλογή αυτή έγινε προκειμένου η M140e να μπορεί να κινείται καθαρά ηλεκτρικά για έως και 120 χιλιόμετρα, απόσταση που μπορεί να καλύψει τις αστικές ανάγκες μετακίνησης έως και 2 ημερών μέχρι την επόμενη φόρτιση.

Διαβάστε επίσης
Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!