ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τo Hyundai Ioniq θα είναι υβριδικό, plug in υβριδικό και πλήρως ηλεκτρικό

Τo Hyundai Ioniq θα είναι υβριδικό, plug in υβριδικό και πλήρως ηλεκτρικό

Η Hyundai μπαίνει απ’ ότι φαίνεται δυναμικά στις εναλλακτικές μορφές κίνησης, καθώς μέχρι το τέλος Ιανουαρίου θα παρουσιάσει αρχικά στην Κορέα και στη συνέχεια στην έκθεση της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου, το Ioniq. Το οποίο είναι πλήρως ανταγωνιστικό ως προς το πρωτοπόρο Toyota Prius, καθώς θα είναι διαθέσιμο τόσο ως απλό όσο και σαν plug-in υβριδικό, με δυνατότητα φόρτισης των συσσωρευτών από οικιακό κύκλωμα. Στην πορεία η γκάμα του θα εμπλουτιστεί και με μια πλήρως ηλεκτρική έκδοσή του.

Μέχρι στιγμής οι Κορεάτες έχουν αποκαλύψει στοιχεία μονο για την απλή υβριδική του εκδοχή, η οποία είναι και αυτή που θα προηγηθεί χρονικά. Έτσι λοιπόν το σύστημα πρόωσης της θα αποτελείται από το ατμοσφαιρικό σύνολο βενζίνης με κωδικό 1.6 GDi της μάρκας που αποδίδει 105 ίππους, καθώς και από έναν ηλεκτροκινητήρα 43,5 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς και των δυο ανέρχεται σε 141 ίππους και η αντίστοιχη ροπή στα 265 Nm, ενώ θα υπάρχουν δύο προγράμματα λειτουργίας, τα Eco και Sport.

To υβριδικό σύστημα πρόωσης θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις και θα υπάρχει η δυνατότητα καθαρά ηλεκτρικής λειτουργίας για κάποια χιλιόμετρα και με ταχύτητα που δεν θα ξεπερνά τα 120 χλμ./ ώρα. Τα χιλιόμετρα αυτά θα είναι πιο πολλά στην plug-in υβριδική έκδοση του Ioniq και σαφώς περισσότερα στην αμιγώς ηλεκτρική, ενώ σε κάθε περίπτωση οι μπαταρίες θα είναι ιόντων λιθίου.

HYUNDAI IONIQ 5

Εκτός από υβριδικό ή ηλεκτρικό το Hyundai Ioniq είναι και εμφανίσιμο. Πηγή: Hyundai

Σημαντικό πλεονέκτημα του νέου Hyundai Ioniq αναμένεται να είναι και η εμφάνισή του, η οποία είναι αρκούντως νεανική και σπορτίφ -κάτι που δεν είναι πάντα αυτονόητο. Ταυτόχρονα είναι και εξαιρετικά αεροδυναμικό, μιας και η τιμή 0,24 για το συντελεστή οπισθέλκουσας του είναι από τις καλύτερες που έχει να επιδείξει σε μοντέλο της η Hyundai.

Το μοντέρνο στυλ συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου πέρα από την οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα, από την οποία ελέγχεται το τελευταίας γενιάς σύστημα πολυμέσων αλλά και οι συνδέσεις με smartphones, θα υπάρχει και ψηφιακός πίνακας οργάνων.

Την τεχνολογία του Ioniq πάντως θα την αξιοποιήσει και η άλλη μάρκα του ομίλου Hyundai, η Kia, η οποία θα παρουσιάσει το δικό της «3 σε 1» πράσινο μοντέλο, το οποίο θα ονομάζεται Niro.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ