ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

To Seat Tarraco έγινε και plug-in υβριδικό με κινητήρα 1.400 κυβικών και συνολικά 245 ίππους

To Seat Tarraco έγινε και plug-in υβριδικό με κινητήρα 1.400 κυβικών και συνολικά 245 ίππους

H Seat διευρύνει τη γκάμα του Tarraco, του μεγάλου SUV της που έχει συμβάλλει σημαντικά στην επίτευξη ενός ακόμα ρεκόρ πωλήσεων της ισπανικής εταιρείας, με μια plug-in υβριδική έκδοση.

To Tarraco PHEV, λοιπόν, κινείται από το υβριδικό σύστημα που χρησιμοποιείται και σε άλλα αντίστοιχα μοντέλα του ομίλου VW και αποτελείται από τον 1.4 TSI των 1.400 κυβικών, στην έκδοσή του των 150 ίππων και από έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 85 kW. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 245 ίππους και τα 400 Nm, γεγονός που καθιστά την υβριδική την πιο ισχυρή εκδοχή του ισπανικού SUV.

Τα παραπάνω νούμερα μεταφράζονται σε ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε 7,4 δεύτερα και σε μια τελική ταχύτητα 217 χλμ./ ώρα, την ίδια στιγμή που η εκπομπή CO2, κατά WLTP, δεν ξεπερνά τα 50 γραμμάρια το χιλιόμετρο. Το υβριδικό σύστημα πρόωσης διαθέτει μια μπαταρία ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 13 kWh, η οποία εξασφαλίζει καθαρά ηλεκτρική κίνηση για περίπου 50 χιλιόμετρα.

Το Tarraco PHEV, που -όπως και οι συμβατικές εκδόσεις του μοντέλου- κατασκευάζεται στη Γερμανία, είναι μέρος της στρατηγικής ανάπτυξης της ηλεκροκίνησης της ισπανικής εταιρείας, η οποία περιλαμβάνει μέχρι τις αρχές του 2021 την παρουσίαση έξι ηλεκτρικών και plug-in ηλεκτρικών μοντέλων με τα σήματα τόσο της Seat όσο και της Cupra.

Παράλληλα, το μεγάλο SUV μπορεί πλέον να εξοπλιστεί τόσο με Trailer Assist που κάνει τις μανούβρες με τρέιλερ ιδιαίτερα εύκολες όσο και με σύστημα Parking Heater. Επιτρέπει να ζεσταίνεται ο κινητήρας και κατά συνέπεια και το όχημα πολύ πιο γρήγορα σε εξαιρετικά κρύες καιρικές συνθήκες.

Η έναρξη παραγωγής του Tarraco PHEV θα γίνει κατά τη διάρκεια του 2020.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ