Η Lamborghini περνά με τη σειρά της στην εποχή του εξηλεκτρισμού, μιας και στην έκθεση της Φρανκφούρτης θα παρουσιάσει το πρώτο της υβριδικό μοντέλο. Πρόκειται για τη συλλεκτική Sian -το όνομά της σημαίνει αστραπή στη διάλεκτο της Μπολόνια όπου έχει την έδρα της η εταιρεία- που θα κατασκευαστεί σε μόλις 63 μονάδες

Ο κινητήρας της Sian είναι ο κλασικός ατμοσφαιρικός V12 της μάρκας, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 785 ίππους. Από κει και πέρα υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας 38 ίππων, ο οποίος είναι τοποθετημένος στο αυτόματο κιβώτιο και συνδυάζεται και με ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt. Πρόκειται δηλαδή για ένα ήπια υβριδικό σύστημα (mild hybrid) το οποίο όμως, για πρώτη φορά στην αυτοκινητοβιομηχανία, είναι άμεσα συνδεδεμένο με τους τροχούς. Έτσι και σε αντίθεση με τα άλλα ήπια υβριδικά συστήματα εδώ υπάρχει συνδυαστική ισχύς, η οποία φτάνει τους 819 ίππους.

Νούμερο που καθιστά τη Sian την ισχυρότερη Lamborghini που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Και βέβαια και την πιο γρήγορη αν λάβει κανείς υπόψη του πως το 0-100 χλμ./ ώρα είναι υπόθεση μόλις 2,8 δευτερολέπτων, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 350 χλμ./ ώρα και οι ρεπρίζ είναι αισθητά πιο γρήγορες σε σχέση με την Aventador SVJ. Χάρη στην ηλεκτρική υποβοήθηση η Sian επιταχύνει από τα 30 στα 60 χλμ./ώρα κατά 0,2 δεύτερα πιο γρήγορα από την Aventador SVJ και από τα 70 στα 120 χλμ./ ώρα 1,2 δεύτερα πιο γρήγορα.

Ένα άλλα ενδιαφέρον τεχνολογικό στοιχείο της Sian είναι πως δεν έχει μπαταρία για να αποθηκεύεται η ενέργεια που ανακτάται από το ήπια υβριδικό της σύστημα αλλά σούπερ πυκνωτές, με 10πλάσια χωρητικότητα σε σχέση με αυτούς που είχαν χρησιμοποιηθεί παλαιότερα στην Aventador.

H οποία αποτελεί φυσικά τη βάση και της επίσης τετρακίνητης Sian, η οποία διαφοροποιείται αισθητικά χάρη στις έντονες ακμές της, τα στοιχεία που παραπέμπουν στη θρυλική Countach όπως το κάλυμμα του κινητήρα, τους LED προβολείς και τα ιδιαίτερα πίσω φώτα και τις κάθετες πολυγωνικές απολήξεις των εξατμίσεών της.

Διαβάστε επίσης