Στο περίπτερο της VW στην επερχόμενη έκθεση της Φρανκφούρτης θα βρίσκεται και ένα κλασικό Beetle Cabrio. Ο γνωστός Σκαραβαίος και η παρουσία του δεν θα είναι μόνο μια νοσταλγική αναφορά στο παρελθόν της μάρκας και στο αυτοκίνητο που την καθιέρωσε αλλά και μια ματιά στο μέλλον.

Κι αυτό γιατί ο συγκεκριμένος Σκαραβαίος δεν κινείται από το γνωστό boxer των 1.200 ή 1.300 κυβικών όπως πάλαι ποτέ αλλά από ένα ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης. Πιο συγκεκριμένα από αυτό του νέου e-UP!, που αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 82 ίππων και από μια μπαταρία που για την περίσταση έχει ενεργειακή χωρητικότητα 36,8 kWh και εξασφαλίζει μια αυτονομία της τάξης των 200 χιλιομέτρων. Τα οποία όπως αναφέρουν από την εταιρεία eClassics και τη Volkswagen Group Components που ασχολήθηκαν με το όλο εγχείρημα «επαρκούν για μια χαλαρή βόλτα με ένα κλασικό μοντέλο».

Η μπαταρία πάντως έχει τη δυνατότητα ταχυφόρτισης -μια ώρα σύνδεσης με ταχυφορτιστή εξασφαλίζει τη δυνατότητα κίνησης για περίπου 150 χιλιόμετρα- ενώ η παρουσία της έχει αυξήσει το συνολικό βάρος στα 1.280 κιλά. Αυτό είχε σα συνέπεια, σε συνδυασμό και με την αύξηση της απόδοσης, την ενίσχυση τόσο της ανάρτησης όσο και των φρένων, ενώ παρά τα αρκετά κιλά οι επιδόσεις του e-Beetle είναι αξιόλογες. Έτσι χρειάζεται μόλις 8,0  δεύτερα για να φτάσει από στάση τα 80 χλμ./ ώρα.

Το σημαντικό στην περίπτωση αυτή είναι πως ο εξηλεκτρισμός μπορεί να βοηθήσει στην επιβίωση των κλασικών μοντέλων όχι μόνο ως μουσειακά εκθέματα αλλά και σαν αυτοκίνητα που οι ιδιοκτήτες τους θα μπορούν να τα χρησιμοποιούν όποτε θελήσουν χωρίς περιορισμούς λόγω των (μελλοντικών) κανονισμών εκπομπής ρύπων.

Με το ίδιο σύστημα πρόωσης θα εξοπλιστεί κατά πάσα πιθανότητα και μια Porsche 356, η οποία έχει πολλά κοινά με το Σκαραβαίο, ενώ για το μέλλον γίνονται σκέψεις μήπως χρησιμοποιηθεί για αυτό το σκοπό και το νέο, ειδικά εξελιγμένο για την ηλεκτροκίνηση, πλαίσιο MEB του ομίλου Volkswagen.

VW E BEETLE 30

Ο κλασικός boxer έχει αντικατασταθεί από το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης του ανανεωμένου e-up! που αποδίδει 82 ίππους και συνδυάζεται εδώ με μπαταρία 36,8 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία 200 χιλιομέτρων. Πηγή: Volkswagen

Διαβάστε επίσης