ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτοκίνητο: Tο σούπερ στέισον της Audi, το RS4 Avant, ανανεώθηκε και έγινε ακόμα πιο δυναμικό

Αυτοκίνητο: Tο σούπερ στέισον της Audi, το RS4 Avant, ανανεώθηκε και έγινε ακόμα πιο δυναμικό

Η Audi έχει μια μεγάλη παράδοση στα πολύ ισχυρά στέισον, η οποία ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του ’90 με το RS2 και συνεχίζεται τόσο με τον άμεσο διάδοχό του, το RS4 όσο και με το πιο εμβληματικό μοντέλο της Audi Sport του RS6.

To τελευταίο πρόσφατα πέρασε στη νέα του, ακόμα πιο εντυπωσιακή γενιά, ενώ το δεύτερο παρουσιάστηκε ανανεωμένο, ακολουθώντας τη γενικότερη ανανέωση του μεσαίου μοντέλου της μάρκας, του A4. Και υιοθετώντας κάποια αισθητικά στοιχεία από το ολοκαίνουργιο RS6.

Η νέα εκδοχή του RS4 λοιπόν ξεχωρίζει από τη μαύρη πλέον μάσκα του που είναι πιο φαρδιά και πιο στενή, ενώ μεταξύ της και του καπό υπάρχει πλέον η εισαγωγή αέρα που πρωτο- εμφανίστηκε στο A1 και παραπέμπει άμεσα στο θρυλικό quattro. Από και κει πέρα τα φτερά είναι πλέον πιο φαρδιά κατά 30 χιλιοστά προκειμένου να χωρέσουν οι μεγαλύτεροι τροχοί, έχουν διαφοροποιηθεί οι προφυλακτήρες και ο πίσω διαχύτης, ενώ τα φώτα είναι πλέον παντού LED.

Συνολικά η εμφάνιση του RS4 παραμένει διακριτική χωρίς κραυγαλέα αεροδυναμικά βοηθήματα αλλά πλέον είναι σαφώς πιο δυναμική σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη εκδοχή του.

Στο εσωτερικό υπάρχει το νέο σύστημα infotainment (MMI) της Audi με την οθόνη των 10,1 ιντσών καθώς και η σπορ εκδοχή του ψηφιακού πίνακα οργάνων της μάρκας (Audi Virtual Cockpit). Το τιμόνι είναι καινούργιο και ακόμα πιο σπορ, ενώ ανανεωμένα είναι και τα σπορ καθίσματα με τις επενδύσεις από αλκαντάρα.

Κινητήρας παραμένει ο γνωστός V6 των 2.900 κυβικών της Αudi, ο οποίος αποδίδει 450 ίππους και 600 Nm και επιταχύνει το RS4 Αvant από στάση έως τα 100 χλμ./ ώρα σε μόλις 4,1 δευτερόλεπτα. Η τετρακίνηση quattro, που υπό κανονικές συνθήκες στέλνει το 60% της ροπής στον πίσω άξονα, είναι φυσικά στάνταρ, όπως στάνταρ είναι και το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων. Η σπορ ανάρτηση RS είναι στάνταρ, ενώ προαιρετικά είναι διαθέσιμη η RS sport plus με το Dynamic Ride Control (DRC).

Οι πωλήσεις του ανανεωμένου Audi RS4 Αvant θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη μέσα στον Δεκέμβριο με την τιμή του στην Γερμανία να διαμορφώνεται από τις 81.400 ευρώ.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ