ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Porsche Boxster έγινε 718 Boxster κατέβηκε στα 2.000 κυβικά και ανέβηκε στα 300 άλογα

Η Porsche έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες και στοιχεία για το ριζικά ανανεωμένο μικρό της μοντέλο, τη Boxster, που όπως έχουμε γράψει, μετονομάστηκε σε 718 Boxster, προκειμένου αφενός να χρησιμοποιηθεί μια ιστορική ονομασία και αφετέρου οι αλλαγές στους κινητήρες να γίνονται ευθύς εξαρχής σαφείς.

Στην ουσία πρόκειται για μια αλλαγή γενιάς και κεφαλαίου, καθώς οι ατμοσφαιρικοί επίπεδοι 6κύλινδροι αποσύρονται και αντικαθίστανται από ολοκαίνουργιους τετρακύλινδους turbo, boxer φυσικά. Ο βασικός κινητήρας, αυτός που κινεί την 718 Boxster, είναι 2.000 κυβικών, αποδίδει 300 ίππους και -αυτή είναι η πιο σημαντική διαφορά του σε σχέση με τον προκάτοχό του- επιπλέον 100 Nm ροπής, το σύνολο 380, που καθιστούν την ανοιχτή Porsche πιο ελαστική και πιο δυνατή από χαμηλά.

Στην 718 Boxster S αντίστοιχα ο τετρακύλινδρος είναι 2.500 κυβικών, με 350 ίππους και 420 Nm, ενώ σημαντικό είναι πως παρά την αύξηση των αποδόσεων οι επίσημες μέσες καταναλώσεις και των δύο εκδόσεων είναι περίπου κατά 1 λίτρο αμόλυβδης πιο χαμηλές. Αντίστοιχα βελτιωμένες εμφανίζονται και οι επιδόσεις, καθώς με το αυτόματο κιβώτιο PDK και το (εξτρά) πακέτο Chrono η βασική έκδοση χρειάζεται μόλις 4,7 δεύτερα για το 0-100 (0,8 δεύτερα λιγότερα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, που είναι μεγάλη διαφορά) και η S 4,2.

Πιο μοντέρνο εσωτερικό με αναβαθμισμένο σύστημα Infotainment. Πηγή: Porsche

Η υιοθέτηση των τετρακύλινδρων turbo συνοδεύτηκε και από νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης, ενώ τα φρένα αναβαθμίστηκαν, προκειμένου να προσαρμοστούν στα καινούρφια δεδομένα.

Οπτικά, από μπροστά και στο προφίλ, η νέα Boxster μπορεί να δείχνει γνώριμη αλλά οι σχεδιαστές της γερμανικής μάρκας έχουν αλλάξει τα πάντα στο αμάξωμα, εκτός από τα δύο καπό και τη μαλακή οροφή. Έτσι η αίσθηση είναι πως το σπορ ρόουντσερ είναι πλέον πιο χαμηλό και επιθετικό, με πιο καθαρές γραμμές και μεγαλύτερους αεραγωγούς στο πλάι, μιας και οι turbo χρειάζονται περισσότερο αέρα προκειμένου να λειτουργούν και να αποδίδουν σωστά.

Εκεί που οι διαφοροποιήσεις γίνονται αντιληπτές από την πρώτη κιόλας ματιά είναι στο πίσω μέρος, καθώς το έντονα καμπύλο καπό δεν φτάνει πια μέχρι τον προφυλακτήρα, όπως συνέβαινε σε όλες τις γενιές της Boxster μέχρι σήμερα και για την τελευταία 20ετία. Τώρα παρεμβάλλεται μια επίπεδη επιφάνεια με το χαρακτηριστικό logo της Porsche, που έχει γίνει πιο μοντέρνο και βέβαια τονίζεται ακόμα περισσότερο. Διαφορετικά είναι και τα πίσω φώτα, ενώ η αναδιπλούμενη περιορίζεται ανάμεσά τους.

Το πίσω μέρος της 718 Boxster έχει αλλάξει σημαντικά και είναι σαφώς πιο ελκυστικό. Πηγή: Porsche

Το εσωτερικό της νέας 718 Βoxster έχει γίνει πιο σύγχρονο, χωρίς να έχει αλλάξει ουσιαστικά σχεδίαση, ενώ ως είθισται τελευταία έχει αναβαθμιστεί το σύστημα Multimedia. Μάλιστα η εισαγωγή στοιχείων σε αυτό μπορεί να γίνει και «γράφοντας» με το δάχτυλο πάνω στη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα, ενώ το σύστημα έχει τη δυνατότητα αναγνώρισης γραφικού χαρακτήρα. Παράλληλα υπάρχει και αισθητήρας κίνησης ο οποίος αντιλαμβάνεται πότε κάποιο χέρι πλησιάζει στην οθόνη και προβάλλει τα αντίστοιχα εικονικά μπουτόν.

Η νέα ανοιχτή Porsche θα είναι διαθέσιμη επίσημα από τις 30 Απριλίου, ενώ οι τιμές της στη Γερμανία θα ξεκινούν από τις 53.646 ευρώ για την απλή και από τις 66.141 ευρώ για την S. Άξιο λόγου και αναφοράς είναι πως πλέον θα υπάρχει και μια εκλογίκευση του κόστους κτήσης της σε σχέση με την 718 Cayman που θα ακολουθήσει στη συνέχεια, καθώς σε αντίθεση με ότι ισχύει μέχρι τώρα το ρόουντσερ θα είναι πιο ακριβό από το κουπέ.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης