ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η ανανεωμένη Mercedes E-Class θα παρουσιαστεί το καλοκαίρι με αρκετές υβριδικές εκδόσεις

Η ανανεωμένη Mercedes E-Class θα παρουσιαστεί το καλοκαίρι με αρκετές υβριδικές εκδόσεις

H τελευταία γενιά της μεγάλης Mercedes, της E-Class, συμπληρώνει σχεδόν τέσσερα χρόνια παρουσίας μιας και εμφανίστηκε το 2016 και λογικά η γερμανική εταιρεία θα προχωρήσει στην ανανέωσή της. Με βάση τον προγραμματισμό η τελευταία εκδοχή του μοντέλου με τον εσωτερικό κωδικό W213 θα κάνει την εμφάνισή της κάποια στιγμή το καλοκαίρι ενώ ήδη δοκιμάζεται στις ΗΠΑ. Από όπου και προέρχονται οι επίσημες φωτογραφίες των καμουφλαρισμένων πρωτοτύπων.

Με βάση τις εικόνες, αλλά και τις πληροφορίες που υπάρχουν, οι αισθητικές αλλαγές θα είναι περιορισμένες, μιας και η εικόνα τόσο της λιμουζίνας όσο και των άλλων εκδόσεων αμαξώματος εξακολουθεί να είναι μέσα στο πνεύμα της εποχής. Αντίθετα εκτεταμένες θα είναι αυτές που έχουν σχέση με την τεχνολογία.

Έτσι θα αλλάξει πλήρως το λογισμικό, θα υιοθετηθεί η τελευταία γενιά του συστήματος infotainment MBUX και θα χρησιμοποιηθεί ένα νέο, ακόμα πιο εξελιγμένο τιμόνι με διαισθητικές επιφάνειες αφής. Αναβάθμιση θα υπάρχει και στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού στα οποία περιλαμβάνεται και αυτό της ημι- αυτόνομης οδήγησης καθώς και στο Energizing, το σύνολο των λειτουργιών που δημιουργούν όσο το δυνατόν καλύτερες συνθήκες μετακίνησης στο πολυτελές εσωτερικό. Εδώ η διαφορά έγκειται στην κατάργηση της βασικής γραμμής εξοπλισμού, οπότε διαθέσιμες θα είναι πλέον μόνο οι Avantgarde και Exclusive -η τελευταία θα έχει και το αστέρι στην κλασική του θέση πάνω στο καπό- καθώς και η AMG.

Στη γκάμα των κινητήρων θα προστεθούν δύο ήπια υβριδικές εκδόσεις (ΜΗΕV) σε συνδυασμό με τα σύνολα βενζίνης των 2.000 και 3.000 κυβικών, τετρακύλινδρος και εξακύλινδρος σε σειρά αντίστοιχα, η απόδοση των οποίων θα φτάνει τους 272 και τους 367 ίππους. Επίσης θα υπάρχουν συνολικά εφτά plug-in υβριδικές εκδόσεις -προσμετρώνται σε αυτές και οι τετρακίνητες 4MATIC και τα στέισον που θα ακολουθήσουν την ανανέωση όπως στο μέλλον και η κουπέ και η κάμπριο- με το σύστημα πρόωσης της αντίστοιχης GLC. Η ηλεκτρική αυτονομία θα είναι και εδώ γύρω στα 50 χιλιόμετρα, ενώ η μακριά έκδοση που είναι διαθέσιμη στην Κίνα θα μπορεί να κινηθεί καθαρά ηλεκτρικά μέχρι και για 100 χιλιόμετρα.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ