To πολύ όμορφο 124 Spider της Fiat παραπέμπει άμεσα στη ντόλτσε βίτα και τα χρόνια της ανεμελιάς και με δεδομένη την κλασική εμφάνισή του -δια χειρός Pininfarina- δεν προκαλεί καμία έκπληξη που εξακολουθεί να είναι δημοφιλές.

Ειδικά στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, όπως συνέβαινε άλλωστε και στα ‘70s και αυτός είναι ένας λόγος που στις ΗΠΑ υπάρχουν πολλές εταιρείες που ασχολούνται με την αναπαλαίωσή του. Μια από αυτές, η Barrington Roadster, προχωρά και στη μετατροπή του σε ηλεκτρικό. Έτσι έχοντας αναπαλαιώσει το ανοιχτό μοντέλο σε κάθε του λεπτομέρεια προχωρά στην αντικατάσταση του συμβατικού κινητήρα βενζίνης από ένα ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης, επιλογή που είναι δημοφιλής τελευταία. Ακριβέστερα από δύο, ένα για την top έκδοση America EV και ένα για το βασικό Junior EV.

To πρώτο αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες της Electric GT που γενικά είναι προμηθευτής πολλών εταιρειών που προχωρούν στον εξηλεκτρισμό κλασικών μοντέλων. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 200 ίππους που χάρη και στο σχετικά μικρό βάρος του Spider επαρκούν και με το παραπάνω για ένα 0-100 σε περίπου 6,0 δεύτερα και μια τελική ταχύτητα 210 χλμ./ ώρα. Για τη μπαταρία δεν δίνονται στοιχεία παρά μόνο πως εξασφαλίζει μια αυτονομία 140 χιλιομέτρων. Όχι πολλά αλλά ικανά για μια βόλτα το Σαββατοκύριακο…

Το κιβώτιο πάντως είναι, όπως και στην κλασική έκδοση του Fiat 124 Spider ένα χειροκίνητο πέντε σχέσεων που όμως για την περίσταση έχει και τη δυνατότητα αυτόματης λειτουργίας, χωρίς να έχουν γίνει γνωστές λεπτομέρειες.

Αυτή που προκαλεί (ηλεκτρο)σοκ είναι η τιμή των 127.000 ευρώ, αλλά για κάτι σχετικά πιο προσιτό υπάρχει η βασική Junior EV που κοστολογείται 81.000 ευρώ. Πιο λίγα μεν αλλά όχι και λίγα συνολικά. Εδώ η αυτονομία είναι ακόμα πιο μικρή και ο ηλεκτροκινητήρας ένας.

Διαβάστε επίσης