Λίγες μέρες πριν από την επίσημη παρουσίασή της στην έκθεση της Γενεύης η Mercedes έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες και στοιχεία για την κορυφαία έκδοση AMG της νέας GLA.

H Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+ λοιπόν, όπως είναι η πλήρης επωνυμίας της, ξεχωρίζει οπτικά από τις πιο ταπεινές εκδόσεις από τη μάσκα Panamera και την αρκετά μεγάλη αεροτομή στο πάνω μέρος της πίσω πόρτας. Φυσικά υπάρχουν και άλλες αισθητικές διαφοροποιήσεις που σε συνδυασμό και με τις μεγάλες ζάντες των 19 ή 20 ιντσών στην κορυφαία της εκδοχή της εξασφαλίζουν μια πιο επιθετική εικόνα.

Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό με τα μπάκετ καθίσματα και το σπορ προσανατολισμό, ενώ φυσικά υπάρχει και το MBUX, το εξελιγμένο σύστημα infotainment της μάρκας, καθώς και όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης και μια πληθώρα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης. Μαζί με έως και έξι προγράμματα οδήγησης -τα Slippery, Comfort, Sport, Sport+, Individual και RACE, με το τελευταίο να είναι στάνταρ στην S και προαιρετικό στη βασική έκδοση- ενώ ρυθμιζόμενη με τρία διαφορετικά προφίλ είναι και η ανάρτηση AMG RIDE CONTROL. Ενισχυμένα είναι και τα φρένα και ειδικά σχεδιασμένο το σύστημα διεύθυνσης με τη μεταβλητή υποβοήθηση

Ο κινητήρας είναι ο καινούργιος τετρακύλινδρος turbo των 2.000 κυβικών, που στη στάνταρ εκδοχή του αποδίδει 387 ίππους και στην S 421, γεγονός που του εξασφαλίζει και πάλι τον τίτλο του πιο ισχυρού συνόλου της κλάσης του παγκοσμίως. Εδώ σε σχέση με την AMG GLA 35 ο κινητήρας έχει περιστραφεί, για την βελτίωση της αεροδυναμικής του hot hatch, κατά 180 μοίρες γύρω από τον κάθετο άξονά του. Έτσι η πολλαπλή εξαγωγής με την καινούργια τουρμπίνα που ανεβαίνει μέχρι και τα 2,1 bar βρίσκονται πλέον προς την καμπίνα των επιβατών και η πολλαπλή εισαγωγής προς τα εμπρός.

MERCEDES AMG GLA 45 4MATIC 12a

High tech εσωτερικό με όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα και με μια τονισμένη σπορ διάσταση.Πηγή: Mercedes

Το κιβώτιο είναι αυτόματο διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις και ειδικά εξελιγμένο για την περίσταση από την AMG, ενώ η τετρακίνηση 4MATIC+ έχει την ιδιαιτερότητα των δύο διπλών πολύδισκων συμπλεκτών στον πίσω άξονα. Έτσι η ροπή δεν κατανέμεται μόνο στους δύο άξονες αλλά μέσω του AMG RIDE CONTROL και μεταξύ των πίσω τροχών για ακόμα καλύτερη πρόσφυση, δυναμικά χαρακτηριστικά και fun to drive.

Όσο για τις επιδόσεις σημειώστε 4,4 δεύτερα για το 0-100 χλμ./ ώρα για την στάνταρ Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+ και 4,3 για την S, ενώ οι τελικές τους ταχύτητες είναι ηλεκτρονικά περιορισμένες στα 250 και 270 χλμ./ ώρα αντίστοιχα.

Διαβάστε επίσης