ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τα νέα, γρήγορα VW Golf είναι τρία: το GTI και το υβριδικό GTE με 245 ίππους και το GTD με 200

Τα νέα, γρήγορα VW Golf είναι τρία: το GTI και το υβριδικό GTE με 245 ίππους και το GTD με 200

H VW εμπλουτίζει τη γκάμα του νέου Golf όχι με μία αλλά ταυτόχρονα με τρεις γρήγορες εκδόσεις, κάθε μια από τις οποίες έχει και διαφορετικό σύστημα πρόωσης.

 

Αιχμή του δόρατος, λόγω της μακροχρόνιας παράδοσης των 44 ετών αλλά και της δημιουργίας της κατηγορίας των λεγόμενων hot hatches, το νέο Golf GTI της όγδοης πια γενιάς. Το οποίο κινείται από την τελευταία εξέλιξη του 2.0 TSI με τον εσωτερικό κωδικό ΕΑ888, που αποδίδει 245 ίππους και 370 Νm ροπής. Εξωτερικά το νέο GTI διαθέτει όλα τα παραδοσιακά οπτικά γνωρίσματα, όπως την κόκκινη ρίγα στη μάσκα (στο GTE είναι αντίστοιχα μπλε και στο GTD ασημένια), ενώ ακριβώς από κάτω της υπάρχει πλέον και μια φωτεινή (ρίγα).

Άλλες οπτικές του ιδιαιτερότητες είναι οι χαμηλά τοποθετημένοι και στα άκρα του προφυλακτήρα προβολείς ομίχλης που αποτελούνται ο καθένας από 5 LED και υπάρχουν και στα άλλα δύο σπορ Golf, το κλασικά διακριτικό αεροδυναμικό πακέτο και οι δύο στρογγυλές απολήξεις στο πίσω μέρος. Στο εσωτερικό δεν λείπουν φυσικά οι παραδοσιακές καρό επενδύσεις στα καθίσματα, αλλά ούτε και το Innovision Cockpit, η ενιαία μονάδα ψηφιακού πίνακα οργάνων και οθόνης πολυμέσων 10,0 ιντσών.

Το στάνταρ κιβώτιο στο νέο Golf GTI είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων και προαιρετικά είναι διαθέσιμο ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις.

Τετρακύλινδρο κινητήρα 2.000 κυβικών, αλλά diesel, έχει και το GTD, ο οποίος απoδίδει 200 ίππους και 400 Nm και συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και 7 σχέσεων. Αξιοσημείωτο είναι πως ο κινητήρας πετρελαίου του Golf GTD ανήκει στην τελευταία γενιά των diesel της VW με τη διπλή τροφοδοσία με AdBlue. Στα εξωτερικά γνωρίσματα του GTD και η διπλή απόληξη της εξάτμισης πίσω αριστερά.

To Golf GTE με τη σειρά του είναι plug-in υβριδικό και στο σύστημα πρόωσής του μετέχουν ο γνωστός 1.4 TSI των 150 ίππων του ομίλου, ένας ηλεκτροκινητήρας 115 ίππων -η συνδυαστική απόδοση είναι 245 ίπποι και 400 Nm- καθώς και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 13,0 kWh, η οποία εξασφαλίζει μια καθαρά ηλεκτρική κίνηση για έως και 60 χιλιόμετρα με ταχύτητα 130 χλμ./ ώρα. Όσο για το κιβώτιο εδώ είναι ένα αυτόματο, επίσης διπλού συμπλέκτη, με έξι σχέσεις. Για τη σημειλογία εδώ οι δύο απολήξεις της εξάτμισης είναι πλακέ.

Ο οδηγός έχει και στα τρία γρήγορα Golf στη διάθεση του τέσσερα προγράμματα οδήγησης (Comfort, Eco, Sport και Individual), ενώ όλα είναι προσθιοκίνητα με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο εμπρός διαφορικό XDS. Όσο για τις επιδόσεις τους θα ανακοινωθούν στην πορεία.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ