ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

H Volkswagen παραδέχεται την πρωτοπορία της Tesla στο λογισμικό και θα προσπαθήσει να την προλάβει

H Volkswagen παραδέχεται την πρωτοπορία της Tesla στο λογισμικό και θα προσπαθήσει να την προλάβει

H Tesla παρά τα προβλήματα που έχει κατά καιρούς και που έχουν να κάνουν κυρίως με την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων παρουσίασης νέων μοντέλων και της παραγωγής τους καθώς και με την ποιότητα των αυτοκινήτων, σε πολλούς τομείς -πέρα από την ηλεκτροκίνηση αυτή καθαυτή- πρωτοπορεί και δείχνει το δρόμο προς το μέλλον στους άλλους κατασκευαστές.

Ένας από αυτούς τους τομείς είναι και το λογισμικό της. Οι ιδιοκτήτες των μοντέλων της π.χ. έχουν τη δυνατότητα να ελέγχουν πολλές από τις λειτουργίες τους μέσω των smartphones τους, ενώ εκεί όμως που η καλιφορνέζικη εταιρεία πραγματικά προηγείται και μάλιστα με διαφορά, είναι στο σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησής της, το Autopilot.

Η εξέλιξη του Autopilot και η συνεχής βελτίωσή του -περίπου κάθε 14 ημέρες υπάρχει μια over the air, ασύρματη δηλαδή, αναβάθμισή του με καινούργιες δυνατότητες- οφείλεται και στο ότι τα περίπου 500.000 Tesla που κυκλοφορούν στους δρόμους αποτελούν ένα τεράστιο δίκτυο.

Αυτό συλλέγει στοιχεία σε πραγματικό χρόνο και σε ρεαλιστικές συνθήκες, τη στιγμή που οι άλλοι κατασκευαστές χρησιμοποιούν προσομοιώσεις και έχουν ελάχιστα αυτοκίνητα- πρωτότυπα για τη δοκιμή στην πράξη των τεχνολογιών τους.

Την υπεροχή της Tesla στους συγκεκριμένους τομείς, όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το γερμανικό περιοδικό Automobilwoche, παραδέχθηκε, σε εσωτερικές συζητήσεις με άλλα υψηλόβαθμα στελέχη, ο ισχυρός άντρας του ομίλου Volkswagen, Herbert Diess.

Αυτός θέλει να ενισχύσει την παραγωγή λογισμικού στα πλαίσια του ομίλου. Και για να λυθούν τα προβλήματα που υπάρχουν με το software του ID.3, του πρώτου ηλεκτρικού της μάρκας VW που βασίζεται στο νέο πλαίσιο MEB και στόχος είναι να έχει ένα δικό του λειτουργικό σύστημα, το vw.OS και κυρίως για να μειωθεί η απόσταση από την Tesla. H οποία με τη σειρά της φυσικά και δεν κάθεται με σταυρωμένα χέρια…

ΔΗΜΟΦΙΛΗ