Όλοι σχεδόν οι κατασκευαστές πολυτελείας είναι παρόντες και στην αγορά των θωρακισμένων οχημάτων. Η Audi δεν αποτελεί την εξαίρεση και άρχισε και πάλι την κατασκευή θωρακισμένων εκδόσεων των μοντέλων της, όπως π.χ. της κορυφαίας λιμουζίνας της, του A8 L.

Λέγεται πως δύο επιμηκυμένα Α8 (αυτό σημαίνει το L στην επωνυμία) με θωράκιση έχουν ήδη παραδοθεί για χρήση από την καγκελάριο Άνγκελα Μέρκελ, ενώ η γερμανική εταιρεία παρουσίασε και μια ειδική θωρακισμένη έκδοση για τη ρωσική αγορά. Όπου τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου έχουν ιδιαίτερη ζήτηση.

Το θωρακισμένo Audi A8 L για τους Ρώσους ολιγάρχες και όχι μόνο ξεκινά από σχεδόν 700.000 ευρώ και ανεβαίνει με την προσθήκη εξτρά, ενώ προσφέρει προστασία της κλάση VR9. Αυτό σημαίνει πως αντέχει σε επιθέσεις με σφαίρες 7,62x51 χιλιοστών με βάση την κωδικοποίηση του ΝΑΤΟ και μάλιστα από απόσταση μόλις 10 μέτρων, ενώ προστατεύει ακόμα και αν χρησιμοποιηθούν χειροβομβίδες.

Από κει και πέρα για να υπάρχει επικοινωνία με τον έξω κόσμο χωρίς να κατέβουν τα παράθυρα -αν κατέβουν τότε παύει να υπάρχει θωράκιση άρα και προστασία- μπορεί να εξοπλιστεί με ένα σύστημα επικοινωνίας, που βρίσκεται μέσα σε ένα προστατευτικό μεταλλικό κουτί στο πορτμπαγκάζ.

Εκεί υπάρχει και μια πρόθετη μπαταρία που εξασφαλίζει με την απρόσκοπτη επικοινωνίας, καθώς και ένα σύστημα πυρόσβεσης, με ακροφύσια στο δάπεδο του Α8, στους θόλους των τροχών, στο ρεζερβουάρ καυσίμου και στο χώρο του κινητήρα. Και επειδή ποτέ δεν ξέρει κανείς τι θα του τύχει υπάρχει και σύστημα τροφοδοσίας του εσωτερικού, για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, με καθαρό αέρα.

Άλλο ένα απρόοπτο είναι για κάποιο λόγο να μπλοκάρουν οι πόρτες, αλλά μια για αυτό υπάρχει λύση. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει ένα καλυμμένος χώρος με μπουτόν, ένα από τα οποία είναι και αυτό της καταστροφής των μεντεσέδων με έκρηξη. Μετά το πάτημα του κουμπιού και την ολοκλήρωση της διαδικασίας το μόνο που πρέπει να κάνουν οι επιβάτες για να βγουν είναι να σπρώξουν τις πόρτες και να τις ρίξουν.

Ειδικής κατασκευής είναι και τα λάστιχα που είναι run flat και μπορούν ανεξαρτήτως κατάστασης να εξασφαλίσουν την κίνηση για τουλάχιστον 80 χιλιόμετρα με ταχύτητα έως και 80 χλμ./ ώρα.

Το θωρακισμένο A8 L κινείται από τον V8 των 4.000 κυβικών του S8 που αποδίδει 571 ίππους και 800 Nm και συνδυάζεται με τετρακίνηση quattro. Φυσικά λόγω του συνολικού του βάρους των σχεδόν 4,0 τόνων οι επιδόσεις εδώ (0-100 χλμ./ ώρα σε 6,3 δεύτερα, τελική ταχύτητα 210 χλμ./ ώρα) είναι μεν υποδεέστερες σε σχέση με το στάνταρ S8 αλλά εξαιρετικές για ένα αυτοκίνητο αυτού του τύπου.

Το οποίο για να το αποκτήσει κανείς πέρα από (πολλά) χρήματα θα πρέπει να έχει και υπομονή, μιας και ο χρόνος παράδοσής του είναι τουλάχιστον 6 μήνες.

Διαβάστε επίσης