Όπως δείχνουν τα πράγματα τα υβριδικά και τα plug-in υβριδικά συστήματα πρόωσης θα χρησιμοποιούνται σε όλο και περισσότερες κατηγορίες αυτοκινήτων, των ημιφορτηγών ή αγροτικών αν προτιμάτε συμπεριλαμβανομένων.

Για τη Ford το πρώτο PHEV (plug-in electric vehicle) αγροτικό θα είναι η νέα έκδοση του Ranger, που είναι ένα από τα το πιο σημαντικά μοντέλα της γκάμα της. Και αυτό γιατί πρόκειται για ένα παγκόσμιο αυτοκίνητο που σε διάφορες εκδοχές του πωλείται σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του κόσμου.

Για το Ranger λοιπόν, που επιπρόσθετα είναι και επιτυχημένο εμπορικά, η Ford εξελίσσει ένα ολοκαίνουργιο plug-in υβριδικό σύστημα πρόωσης, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά σε αυτό. Κινητήρας βενζίνης του συστήματος θα είναι ο γνωστός EcoBoost των 2.300 κυβικών της μάρκας, ο οποίος θα συνδυάζεται τόσο με ένα ηλεκτροκινητήρα όσο και με ένα αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων.

Η συνδυαστική απόδοση θα φτάνει την εντυπωσιακή, ειδικά για pick-up, τιμή των 367 ίππων και των 680 Nm και πέρα από πολύ καλές επιδόσεις θα εξασφαλίζει και αυξημένες δυνατότητες κίνησης πέρα από την άσφαλτο.

O εξηλεκτρισμός των ημιοφορτηγών θα περιορίσει σε σημαντικό βαθμό των ζήτημα της υψηλής κατανάλωσής τους, ενώ όπως συμβαίνει και με τα επιβατικά PHEV θα υπάρχει και εδώ η δυνατότητα καθαρά ηλεκτρικής κίνησης, χωρίς ρύπους και με περιορισμένο κόστος, για τουλάχιστον 50 χιλιόμετρα.

Ένα σημαντικό πλεονέκτημα που έχουν τα αγροτικά στη χρήση εξηλεκτρισμένων συστημάτων πρόωσης είναι το πλαίσιο τύπου σκάλας στο οποίο κατά κανόνα βασίζονται και το οποίοι επιτρέπει την εύκολη τοποθέτηση της συστοιχίας των συσσωρευτών σε διάφορα σημεία.

Φυσικά το νέο Ranger που αναμένεται σε περίπου ένα χρόνο θα είναι διαθέσιμο και με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, ανάλογα και με την αγορά στην οποία θα πωλείται, ενώ από τη γκάμα του δεν θα απουσιάζει ούτε η κορυφαία εκδοχή του, η Raptor, με τις εντυπωσιακές δυνατότητες σε κάθε είδους οδόστρωμα.

Διαβάστε επίσης