Στη BMW δείχνουν αποφασισμένοι να τονίσουν όσο περισσότερο γίνεται τα παραδοσιακά «νεφρά» της μάσκας των μοντέλων τους και αυτό έκαναν και στην ανανεωμένη έκδοση της σειράς 5, η οποία στον τομέα αυτό ακολουθεί το πρότυπο της κορυφαίας λιμουζίνας της μάρκας της, της σειράς 7.

Τα πιο μεγάλα «νεφρά» συνδυάζονται και με πιο λεπτούς προβολείς, οι οποίοι όπως άλλωστε και τα πίσω φώτα, είναι στάνταρ LED και προαιρετικά laser, ενώ διαφοροποιημένοι είναι και οι προφυλακτήρες. Οι οποίοι έχουν προσθέσει και κάποια χιλιοστά στο μήκος του αμαξώματος, 27 στη λιμουζίνα και 21 στην Touring (στέισον), ενώ όλες οι άλλες διαστάσεις, μαζί τους και οι χώροι για επιβάτες και αποσκευές, έχουν μείνει οι ίδιες.

Την εικόνα ολοκληρώνουν καινούργιες ζάντες από 18 έως και 20 ίντσες, ενώ προαιρετικά υπάρχουν και οι Air Performance με καλύτερη αεροδυναμική και πιο μικρό βάρος. Για ακόμα πιο σπορ εμφάνιση υπάρχουν τα πακέτα M Sport με διαφορετικούς προφυλακτήρες και Μ Performance Pack με αεροδυναμικά βοηθήματα από ανθρακονήματα.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι περισσότερο σε τεχνολογικό επίπεδο. Έτσι έχει χρησιμοποιηθεί το νέο λειτουργικό σύστημα BMW Operating System 7 -με over the air αναβαθμίσεις- ενώ αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα infotainment. Με όλες τις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones, με φωνητικό βοηθό και ένα εξελιγμένο σύστημα πλοήγησης, ενώ η οθόνη του στο κέντρο του ταμπλό έχει στάνταρ διαγώνιο 10,25 ίντσες και προαιρετικά 12,3. Αναβαθμισμένα είναι και τα συστήματα υποβοήθησης που περιλαμβάνουν και κάποιες δυνατότητες ημι- αυτόνομης κίνησης.  

Όλοι οι κινητήρες της ανανεωμένη σειράς 5 θα έχουν πλέον ήπια υβριδική υποβοήθηση (MHEV, mild hybrid) με δευτερεύον ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt, η οποία όταν χρειάζεται προσθέτει στο σύστημα 11 ίππους. Η γκάμα περιλαμβάνει τρία σύνολα βενζίνης και τρία πετρελαίου, με βασική την 520i των 184 ίππων και κορυφαία την M550i των 530 ίππων -η M5 είναι άλλη υπόθεση.

Αλλαγές υπάρχουν και στις plug-in εκδόσεις. Έτσι η 530e, που είναι διαθέσιμη και με τους δύο τύπους αμαξωμάτων, αποδίδει πλέον συνδυαστικά 292 ίππους (από 252), ενώ στη γκάμα προστέθηκε και η λιμουζίνα 545e.

Εδώ o εξακύλινδρος των 3.000 κυβικών και των 286 ίππων συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων, με αποτέλεσμα μια συνδυαστική απόδοση 394 ίππων και 600 Nm, που εξασφαλίζει ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε μόλις 4,7 δεύτερα. Η 545e μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά για μέχρι και 57 χιλιόμετρα με ταχύτητα έως και 140 χλμ./ ώρα, ενώ ενδιαφέρον είναι πως και οι δύο plug-in υβριδικές 5άρες μπορούν να γυρίσουν αυτόματα σε καθαρά ηλεκτρική λειτουργία όταν κινούνται σε περιοχές πόλεων που αυτό επιβάλλεται νομοθετικά.

Για την ανάρτηση της ανανεωμένης σειράς 5 πέρα από τη στάνταρ εκδοχή υπάρχουν και οι διάφορες M εκδοχές, η απλή, η ενεργή και η Μ Professional με ενεργό περιορισμό των κλίσεων.

Διαβάστε επίσης