Με 20 ευρώ το κέντρο σχεδίασης της FCA (Fiat Chrysler Automotive) πουλά σκίτσα για καλό σκοπό

Η πανδημία του κορωνοϊού έχει δημιουργήσει πολλά θέματα, ειδικά στις χώρες που επλήγησαν ιδιαίτερα από αυτήν. Χώρες όπως η γειτονική μας Ιταλία που θρήνησε πολλές χιλιάδες νεκρούς.

Ταυτόχρονα η πανδημία θα αλλάξει τη ζωή μας και πολλές από τις συνήθειες μας, γεγονός που θα επηρεάσει ειδικά τις λιγότερο ισχυρές ομάδες, όπως είναι για παράδειγμα τα παιδιά και ιδιαίτερα τα πιο ευάλωτα από αυτά.

Η FCA, η Fiat Chrysler Automobiles, που έχει δεδομένους και πολύ στενούς δεσμούς με την Ιταλία, συνεργάζεται, προκειμένου να βοηθήσει, με την οργάνωση Save the Children και δημιούργησε το stART Again.

Στα πλαίσια αυτού πουλά μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου της 136 σκίτσα των πλέον εμβληματικών μοντέλων κάθε μιας από τις μάρκες της (Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Lancia, Abarth και Fiat Professional). Σε αυτά τα μοντέλα περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων η Alfa Romeo Giulia GTA, η Lancia Delte Integrale, το ηλεκτρικό Fiat 500, το θρυλικό Jeep Willys και το Abarth 595.

Το κόστος κάθε σκίτσου είναι 20 ευρώ και τα έσοδα θα χρησιμοποιηθούν για την αγορά υλικών και εξοπλισμού για τη μόρφωση χιλιάδων παιδιών στην Ιταλία. Χαρακτηριστικές είναι και οι δηλώσεις του Klaus Busse, επικεφαλής του Centro Stilo (Κέντρο Σχεδίασης) της FCA, ο οποίος είπε «ο σχεδιασμός δεν αφορά μόνο την κατασκευή ενός οχήματος και το τι αντιπροσωπεύει. Είναι και ένα όχημα συναισθημάτων, ενώ για εμάς τους σχεδιαστές η δημιουργία ενός σκίτσου μπορεί να γίνει και ένα ισχυρό μέσο επικοινωνίας. Θέλουμε να πάρουμε αυτές τις «γραφιστικές δημιουργίες» και να τις μοιραστούμε με τους θαυμαστές των μαρκών μας και των αυτοκινήτων μας και με εκείνους που επιθυμούν να συμβάλλουν στο μέλλον των παιδιών που τώρα ζουν πολύ δύσκολες καταστάσεις».

Διαβάστε επίσης