ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Γιατί η Mercedes δεν συνεργάστηκε με την Google ή την Microsoft για το σύστημα infotainment της;

Πριν από δύο χρόνια, το 2018, παρουσιάστηκε η τρέχουσα γενιά της Mercedes A-Class και μαζί της και το νέο σύστημα infotainment της γερμανικής εταιρείας. Το MBUX, που πέρα από δυνατότητες πλοήγησης και διαμόρφωσης των ενδείξεών τους ενσωματώνει την ψηφιακή βοηθό που ενεργοποιείται με το «Hey Mercedes» και διαθέτει στοιχεία τεχνητής νοημοσύνης, προκειμένου να μαθαίνει τις συνήθειες του οδηγού, να προσαρμόζεται και να αυτό- ρυθμίζεται σε αυτές, να αποκρίνεται πιο γρήγορα και να του κάνει προτάσεις που είναι στα πλαίσια των ενδιαφερόντων του.

Μέσα σε αυτή τη διετία το MBUX υπάρχει σε όλα τα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας, που δεν είναι και λίγα, ενώ η αυτοκινητοβιομηχανία εξακολουθεί να επενδύει σε αυτό και την έρευνα και εξέλιξή του πολύ μεγάλα ποσά.

Αν αναρωτιέστε το λόγο είναι το ότι η Mercedes βλέπει το σύστημα infotainment της ως μια σημαντική πηγή εσόδων στο μέλλον.

Έρευνες έχουν δείξει πως τα έσοδα από όλα τα συστήματα AI (Artificial Intelligence- Τεχνητή Νοημοσύνη) που χρησιμοποιούνται σήμερα στην αυτοκινητοβιομηχανία και είναι της τάξης των 2,0 δισεκατομμυρίων δολαρίων θα υπερ- δεκαπλασιαστούν και θα φτάσουν τα 26,5 δισ. το 2025. Αυτά θα προέρχονται κατά κύριο λόγο από εφαρμογές που θα υποστηρίζουν εμπορικές δραστηριότητες.

Με το MBUX ήδη μπορεί να παραγγείλει κανείς φαγητό, στην Κίνα υπάρχει η δυνατότητα να κλείσει εισητήρια για κινηματογράφους, ήδη μπορεί να κατεβάσει κανείς υπηρεσίες όπως το Tripadvisor, το Apple Music ή το Yelp, ενώ οι δυνατότητες αυτές θα πολλαπλασιαστούν στο μέλλον.

Τα αναμενόμενα έσοδα ήταν και ο λόγος που η Mercedes αποφάσισε να επενδύσει υψηλά ποσά και να εξελίξει το δικό της σύστημα και να μη συνεργαστεί με κάποιον από τους τεχνολογικούς κολοσσούς, π.χ. την Google ή την Microsoft.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης