ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Γιατί η super συλλεκτική Lamborghini Sian θα κατασκευαστεί 19 φορές ως ρόουντστερ και 63 ως κουπέ;

Γιατί η super συλλεκτική Lamborghini Sian θα κατασκευαστεί 19 φορές ως ρόουντστερ και 63 ως κουπέ;

Οι ειδικές συλλεκτικές εκδόσεις αποδεικνύονται κυριολεκτικά χρυσορυχείο για κατασκευαστές π.χ. σαν τη Lamborghini, μιας και με σχετικά μικρό κόστος εξέλιξης -η βάση είναι κάποιο μοντέλο παραγωγής- προκύπτει ένα πιο ξεχωριστό αυτοκίνητο. Που φυσικά πωλείται πολύ πιο ακριβά και συνήθως γίνεται ανάρπαστο από τους φανατικούς οπαδούς της μάρκας καθώς και από συλλέκτες.

Αυτή είναι η λογική που ακολουθήθηκε και στη Sian, την τελευταία σπέσιαλ Lamborghini, η οποία παρουσιάστηκε μετά από την κλειστή παρουσιάστηκε και στην ανοιχτή εκδοχή της. Από την οποία θα κατασκευαστούν συνολικά 19 μονάδες, ενώ αυτές της κουπέ θα είναι 63.

Το ερώτημα που δημιουργείται είναι με ποια λογική προκύπτουν αυτά τα δύο νούμερα. Η απάντηση είναι καθάρα σημειολογική μιας και τα δύο μαζί δημιουργούν το 1963, που είναι και η χρονιά ίδρυσης της Automobili Ferruccio Lamborghini S.p.A., από το Ferruccio Lamborghini.

Αυτό το στοιχείο μπορεί και να δίνει μια επιπλέον ιδιαίτερη νότα στη Sian, ενώ υπάρχει και άλλο, μιας και η πλήρης επωνυμία της είναι Sian FKP 37. Τα αρχικά FKP είναι μια αναφορά στον πρώην ισχυρό άντρα του ομίλου Volkswagen Ferdinand Piech, στις μέρες του οποίου η Lamborghini είχε αποκτηθεί από τον γερμανικό όμιλο. Το 37 με τη σειρά του είναι αναφορά στο 1937, το έτος γέννησης του Piech.

Τόσο η Sian Coupe όσο και η Roadster κινούνται από τον V12 των 6.500 κυβικών της Aventador SVJ, ο οποίος υποστηρίζεται και από έναν ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 820 ίππους, που εξασφαλίζουν ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε 2,9 δεύτερα και μια τελική ταχύτητα 350 χλμ./ ώρα.

Η τιμή αγοράς τους είναι περίπου 3,5 εκατομμύρια ευρώ προ φόρων ενώ και οι 82 που θα κατασκευαστούν έχουν ήδη προ- πωληθεί.