ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

To VW T1 Revival Concept συνδυάζει επιτυχημένα το ρετρό με το σύγχρονο

To VW T1 Revival Concept συνδυάζει επιτυχημένα το ρετρό με το σύγχρονο

Η Κλούβα της VW, ξέρετε το παλιό βαν της γερμανικής εταιρείας που κυκλοφορούσε πολύ και στους ελληνικούς δρόμους μέχρι και πριν από μερικά χρόνια, είναι από τα οχήματα με διαχρονικό σχήμα. Από αυτά που αποτελούν πρόκληση για τους σχεδιαστές να τα αναβιώσουν και να παρουσιάσουν τη σύγχρονη εκδοχή τους.

Η ίδια η γερμανική εταιρεία το έκανε και μάλιστα πρόσφατα με το Budd-e, που παρουσιάστηκε ως ηλεκτρικό στις αρχές του χρόνου στο Ντιτρόιτ, ενώ τις δικές τους προτάσεις έχουν παρουσιάσει κατά καιρούς και ανεξάρτητοι σχεδιαστές. Η καλύτερη δείχνει να είναι αυτή του Γερμανού David Obendorfer, ο οποίος ειδικεύεται στα vintage σχήματα.

Η δική του σύγχρονη Κλούβα λοιπόν ονομάζεται T1 Revival Concept -T1 γιατί αυτό ήταν το επίσημο όνομα του αρχέτυπου- και πραγματικά διαθέτει ένα ιδιαίτερα οικείο σχήμα που παραπέμπει άμεσα στο διάσημο πρόγονο. Όχι μόνο συνολικά αλλά και στα επιμέρους στοιχεία του, όπως είναι π.χ. οι στρογγυλοί προβολείς ή η διχρωμία στη βαφή του αμαξώματος. Η πιο σημαντική διαφοροποίηση σε σχέση με το πρότυπο εντοπίζεται στην 5η πόρτα, η οποία στη σύγχρονη εκδοχή ανοίγει μέχρι τον προφυλακτήρα, καθώς ο κινητήρας δεν βρίσκεται πίσω αλλά μπροστά.

VW T1 REVIVAL CONCEPT 6

To Τ1 Revival Concept κατορθώνει να προσομοιάσει με σύγχρονο τρόπο το κλασικό στυλ της Κλούβας Πηγή: David Obendorfer

Στο εσωτερικό υπάρχει ένας συνδυασμός στοιχείων από το παρελθόν και από το παρόν. Ρετρό αναφορά είναι χωρίς αμφιβολία το μεγάλο στρογγυλό όργανο μπροστά από τον οδηγό, ενώ η σύγχρονη, πιο high tech διάσταση εξασφαλίζεται τόσο από την οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό όσο και τα χειριστήρια του κλιματισμού.

Ως βάση για το T1 Revival Concept ο σχεδιαστής του χρησιμοποίησε το σύγχρονο βαν της VW -πρόκειται για την 6η κατά σειρά γενιά του, οπότε λέγεται Τ6- το οποίο μετέτρεψε ελαφρώς αυξάνοντας το μεταξόνιό του κατά 70 χιλιοστά προκειμένου να μπορέσουν να επιτευχθούν οι ρετρό αναλογίες, που ήταν και το καταρχήν ζητούμενο.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ