ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ο σύγχρονος «Άγιος» θα επέλεγε σίγουρα αυτό το πανίσχυρο restomod του Volvo P1800

Ο σύγχρονος «Άγιος» θα επέλεγε σίγουρα αυτό το πανίσχυρο restomod του Volvo P1800

To P1800, που κατασκευαζόταν από το 1961 έως και το 1973, είναι ένα από τα πιο όμορφα και πιο εμβληματικά μοντέλα της Volvο, ενώ είναι άμεσα συνδεδεμένο με την τηλεοπτική σειρά «Ο Άγιος» (Τhe Saint). Όπου ήταν το προσωπικό αυτοκίνητο του Simon Templar, που ενσάρκωνε ο και 007 Roger Moore.

To P1800 λοιπόν είναι πολύ διάσημο αυτοκίνητο για να ξεφύγει από τη μόδα των restomods, δηλαδή των κλασικών μοντέλων που κατασκευάζονται από την αρχή με βάση τα αρχικά σχέδια ή με μικρές διαφοροποιήσεις. Στην περίπτωση του κουπέ των 2+2 θέσεων το εγχείρημα ανέλαβε η Cyan, η ομάδα που είναι υπεύθυνη για την αγωνιστική παρουσία της Volvo στη Σουηδία και έχει να επιδείξει και τρία πρωταθλήματα WTCC.

Έτσι λοιπόν το καινούργιο ονομάζεται P1800 Cyan, όπως είναι αναμενόμενο λόγω ονόματος έχει χαρακτηριστικό μπλε χρώμα, ενώ παρά τη μικρή μετατόπιση της καμπίνας των επιβατών προς τα πίσω σε σχέση με το αρχέτυπο, έχει διατηρήσει σχεδόν αυτούσιες τις όμορφες γραμμές του κουπέ αμαξώματος. Φυσικά έχουν διατηρηθεί και οι στρογγυλοί προβολείς, ενώ προκειμένου να είναι όσο πιο κοντά γίνεται στο αυθεντικό αλλά και στο πνεύμα της τότε εποχής δεν θα υπάρχει καν υποβοήθηση πέδησης. Πόσο μάλλον ηλεκτρονικά συστήματα σαν το ABS ή το ESP.

Το πλαίσιο του αυτοκινήτου είναι καινούργιο από χάλυβα υψηλής αντοχής, χάρη στη χρήση ανθρακονημάτων, τιτανίου και άλλων ελαφρών υλικών το βάρος διατηρείται κάτω από τα 1.000 κιλά, ενώ απόλυτα σύγχονη θα είναι και η ανάρτηση με διπλά ψαλίδια μπροστά και πίσω.

Ο κινητήρας του restomod P1800 θα είναι ο τετρακύλινδρος turbo των 2.000 κυβικών του αγωνιστικού S60 TC1 που αποδίδει 420 ίππους και 455 Nm, κινεί τους πίσω τροχούς και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων και μπλοκέ δαιφορικό της Holinger, ροπής. Τα οποία περνούν στους πίσω τροχούς μέσω μπλοκέ της Holinger, ενώ δικό της είναι και το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο.

Φυσικά με όλα αυτά και με δεδομένη την περιορισμένου ύψους παραγωγή το κόστος του P1800 Cyan κάθε άλλο παρά μικρό θα είναι, μιας και θα φτάνει περίπου τις 500.000 ευρώ.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ