ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Στην F1 η Aston Martin συνεργάζεται με τη Mercedes και στα αυτοκίνητα ασφαλείας και των γιατρών

Στην F1 η Aston Martin συνεργάζεται με τη Mercedes και στα αυτοκίνητα ασφαλείας και των γιατρών

Το αυτοκίνητο ασφαλείας καθώς και αυτό που χρησιμοποιούν οι γιατροί στη Φόρμουλα 1 μπορούν να παίξουν καθοριστικό ρόλο στην καλή εξέλιξη μιας δύσκολης κατάστασης. Όπως ήταν για παράδειγμα το πρόσφατο τρομακτικό ατύχημα του Romain Grosjean στο Γκραν Πρι του Μπαχρέιν.

Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις αποτελούν μια πολύ καλή προβολή -ειδικά το αυτοκίνητο ασφαλείας (safety car) που μπαίνει όταν χρειαστεί στην πίστα και προηγείται των μονοθεσίων- για την εταιρεία που τα παρέχει.

Από τη σαιζόν του 1996 μέχρι και την περσινή τα αυτοκίνητα αυτά προέρχονταν από τη Mercedes, ενώ από φέτος αυτό αλλάζει. Και αυτό γιατί η επιστροφή της Aston Martin μετά από 6 και πλέον δεκαετίες στην κορυφαία έκφραση του μηχανοκίνητου αθλητισμού συνδυάζεται και με την παρουσία της στα αυτοκίνητα της οργάνωσης. Μαζί όμως με τη Mercedes-AMG που θα συνεχίσει να δίνει το παρόν.

Έτσι λοιπόν ένα από τα δύο safety car που θα βλέπουμε από εδώ και στο εξής στις οθόνες μας θα είναι η Vantage με οδηγούς τους Bernd Mayländer και Richard Darker, ενώ αντίστοιχα στα αυτοκίνητα του γιατρού θα είναι και η DBX, το πρώτο SUV της παραδοσιακής βρετανικής εταιρείας.

Παραδοσιακό πάντως θα είναι και το χρώμα τους, καθώς πρόκειται για το Racing Green που υπάρχει και στα μονοθέσια της ομάδας της Aston Martin.

Από κει μια πέρα οι μηχανικοί της μάρκας ενίσχυσαν την απόδοση του κινητήρα της Vantage -πρόκειται για τον V8 των 4.000 κυβικών, προέλευσης Mercedes-AMG- κατά 25 ίππους φτάνοντας συνολικά τους 535. Αντίθετα η DBX, που κινείται από το ίδιο σύνολο παρέμεινε στους 550 ίππους.

Η πρεμιέρα τους στις πίστες της F1 θα γίνει στις τριήμερες δοκιμές (12 με 14 Μαρτίου) πριν την επίσημη έναρξη της σαιζόν στο Μπαχρέιν, ενώ μετά από δύο εβδομάδες θα ακολουθήσει το πρώτο Γκραν Πρι στην ίδια πίστα.

Αυτό που μπορούμε να ευχηθούμε είναι να βλέπουμε την DBX κατά κύριο λόγο αλλά και τη Vantage όσο το δυνατόν λιγότερο.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ