ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πόσο χρεώνει η Mercedes τη χρήση της προαιρετικής τετραδιεύθυνσης ετησίως;

Πόσο χρεώνει η Mercedes τη χρήση της προαιρετικής τετραδιεύθυνσης ετησίως;

Όπως έχουμε γράψει πολλές φορές τα επόμενα χρόνια και σε σχέση με όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής θα αλλάξουν πολλά στην αυτοκίνηση. Μεταξύ αυτών και ο τρόπος που θα αγοράζουμε τον προαιρετικό εξοπλισμό των αυτοκινήτων μας.

Και αυτό γιατί θα μπορούμε να προσθέτουμε και εκ των υστέρων κάποια στοιχεία, κάτι που δεν γίνεται μέχρι τώρα, αλλά και να τα χρησιμοποιούμε για όσο πραγματικά τα χρειαζόμαστε. Για να γίνει αυτό εφικτό θα υπάρχει η υποδομή εγκατεστημένη και απλά θα «ξεκλειδώνει» με χρέωση και για όσο χρονικό διάστημα θα θέλουμε το αντίστοιχο λογισμικό.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η τετραδιεύθυνση της ηλεκτρικής ναυαρχίδας της Mercedes, της EQS, που την καθιστά παρά το μέγεθος και τον όγκο της ιδιαίτερα ευέλικτη. Στη στάνταρ εκδοχή της οι πίσω τροχοί στρίβουν έως και κατά 4,5 μοίρες, είτε ανάποδα είτε προς την ίδια κατεύθυνση με τους εμπρός.

Πέρα από τη βασική διαμόρφωση όμως υπάρχει και μια προαιρετική, όπου η γωνία στροφής των πίσω τροχών φτάνει μέχρι και τις 10 μοίρες, γεγονός που αυξάνει και άλλο την ευελιξία της μεγάλης λιμουζίνας.

Αυτή τη δυνατότητα λοιπόν οι κάτοχοι της EQS μπορούν να την αποκτήσουν πληρώνοντας μια ετήσια συνδρομή για τη χρήση του λογισμικού που κοστίζει 489 ευρώ. Αν μάλιστα η συνδρομή γίνει ευθύς εξαρχής για τρία χρόνια τότε υπάρχει και μια σχετική έκπτωση, με αποτέλεσμα το τελικό κόστος να διαμορφώνεται στα 1.169 ευρώ.

Φυσικά στην πορεία οι δυνατότητες αυτού του τύπου θα πολλαπλασιαστούν και θα αποτελέσουν μια σημαντική πηγή εσόδων για τις αυτοκινητοβιομηχανίες και για το δίκτυό τους. Ειδικά από τη στιγμή που η συντήρηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι πολύ πιο φτηνή σε σχέση με αυτή των συμβατικών.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ