ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

H νέα Mercedes-AMG GT 63 S E Performance είναι plug-in υβριδική με 843 ίππους

H νέα Mercedes-AMG GT 63 S E Performance είναι plug-in υβριδική με 843 ίππους

Η Mercedes πρόσθεσε μια ακόμα έκδοση του τετράθυρου σπορ κουπέ της AMG GT, η οποία είναι plug-in υβριδική και τοποθετείται κατευθείαν στην κορυφή της γκάμας.

Και αυτό γιατί συνδυαστικά έχει 843 ίππους και 1.400 Nm, που επαρκούν για ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε μόλις 2,9 δεύτερα και μια τελική ταχύτητα που φτάνει τα 316 χλμ./ώρα. Και της εξασφαλίζει και τον τίτλο της πιο γρήγορης εξηλεκτρισμένης λιμουζίνας που είναι διαθέσιμη σήμερα.

Η οποία κινείται από το συνδυασμό του bi-turbo V8 των 4.000 κυβικών και των 639 ίππων της AMG και ενός ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων (150 kW). Που βρίσκεται στον πίσω άξονα και αποτελεί μια ενιαία μονάδα μαζί με ένα ξεχωριστό κιβώτιο δύο σχέσεων και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό.

Η μπαταρία, που βρίσκεται επίσης πάνω από τον πίσω άξονα για λόγους κατανομής βάρους, είναι μικρή, μόλις 6,1 kWh και έχει διπλάσια ενεργειακή πυκνότητα σε σχέση με τις στάνταρ (1,7 kW ανά κιλά). Αυτό έχει συγκρατήσει το βάρος της μόλις στα 89 κιλά, ενώ για τη φόρτισή της υπάρχει ένας ενσωματωμένος φορτιστής 3,7 kW.

Η ηλεκτρική αυτονομία είναι μόλις 12 χιλιόμετρα, ενώ υπάρχουν τέσσερα επίπεδα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση. Ταυτόχρονα υπάρχουν συνολικά 7 προγράμματα οδήγησης και πέντε ρυθμίσεις για την ενεργή πνευματική ανάρτηση AMG Ride Control+. Η τελευταία είναι στάνταρ όπως στάνταρ είναι και τα κεραμικά φρένα.

Εξωτερικά η Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, πέρα από τα απαραίτητα λογότυπα, διακρίνεται τόσο από τον προφυλακτήρα με τους μεγαλύτερους αεραγωγούς που προέρχεται από το κουπέ όσο και από τις ζάντες των 20 ή και 21 ιντσών.

Στο εσωτερικό έχει ένα καινούργιο τιμόνι, καθώς και κάποιες επιπλέον λειτουργίες ειδικά για την plug-in υβριδική έκδοση του συστήματος infotainment MBUX.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ