ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το νέο smart λέγεται #1, είναι SUV και… μεγάλο

Το νέο smart λέγεται #1, είναι SUV και… μεγάλο
Η Smart έχει αλλάξει ιδιοκτησιακό καθεστώς μιας και πλέον ανήκει εξ ίσου στη γερμανική Mercedes και την κινεζική Geely. Με την πρώτη να είναι υπεύθυνη κατά κύριο λόγο για την αισθητική των νέων μοντέλων και η δεύτερη για όλα τα υπόλοιπα.

Η Smart έχει αλλάξει ιδιοκτησιακό καθεστώς μιας και πλέον ανήκει εξ ίσου στη γερμανική Mercedes και την κινεζική Geely. Με την πρώτη να είναι υπεύθυνη κατά κύριο λόγο για την αισθητική των νέων μοντέλων και η δεύτερη για όλα τα υπόλοιπα.

Αυτά ισχύουν φυσικά και για το νέο μοντέλο, το #1, που σε αντίθεση με όσα γνωρίζουμε από την εταιρεία είναι SUV και σαφώς πιο μεγάλο, μιας και το μήκος του φτάνει τα 4,27 μέτρα. Το μεταξόνιο αντίστοιχα είναι στα 2.750 χιλιοστά, με αποτέλεσμα και σύμφωνα με τις δηλώσεις της εταιρείας οι χώροι να είναι αντίστοιχοι μιας Mercedes E-Class.

Ενδεικτικό για αυτό και το μέγεθος του πορτμπαγκάζ, που φτάνει τα 411 λίτρα, ενώ υπάρχουν και άλλα 11 λίτρα κάτω από το εμπρός καπό.

Η άνεση των χώρων οφείλεται φυσικά τόσο στο νέο πλαίσιο της Geely όσο και στο ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης με τον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, ο οποίος αποδίδει 252 ίππους και 343 Nm.

Πολλά για smart σε σχέση με ότι είχαμε συνηθίσει αλλά όπως είπαμε η εταιρεία είναι πλέον άλλη.

Από κει και πέρα η μπαταρία έχει ενεργειακή χωρητικότητα 66,0 kWh, εξασφαλίζει αυτονομία μέχρι και 420 χιλιομέτρων, ενώ ο onboard φορτιστής είναι 22 kW και μπορεί να εξασφαλίσει φόρτιση από το 10 έως το 80% της μπαταρίας σε τρεις ώρες. Σε ταχυφορτιστή 150 kW ο χρόνος για την ίδια διαδικασία είναι 3 ώρες.

Αισθητικά οι αλλαγές σε σχέση με το πρωτότυπο που είχε προηγηθεί είναι ελάχιστες. Έτσι το σχήμα είναι σύγχρονο, όπως σύγχρονη είναι και η σχεδίαση του εσωτερικού, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 9,2 ιντσών και την οθόνη αφής των 12,8 ιντσών για το σύστημα infotainment.

Το νέο Smart #1 αναμένεται στην Ευρώπη προς τα τέλη του έτους.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ