ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το 4Ever Trophy είναι η πρώτη προσέγγιση ενός σύγχρονου Renault 4L

Το 4Ever Trophy είναι η πρώτη προσέγγιση ενός σύγχρονου Renault 4L
Το 4Ever έχει μεγάλη απόσταση από το έδαφος που τονίζει τον off road χαρακτήρα του, μαζί με στοιχεία όπως η σχάρα στην οροφή μαζί με τη ρεζέρβα -υπάρχει και νέο, εύκολο σύστημα πρόσδεσης- αλλά και το… φτυάρι στη πέμπτη πόρτα.

Το Renault 4 ή «κατρέλ» είναι ένα από τα πιο σημαντικά και ιστορικά μοντέλα της γαλλικής εταιρείας. Έμεινε στην παραγωγή από το 1961 έως και το 1992, κατασκευάστηκε σε περισσότερα από 8 εκατομμύρια αντίτυπα και ήταν διαθέσιμο και ως επαγγελματικό.

Λογικά λοιπόν η Renault, όπως έκανε άλλωστε και με το 5, ενδιαφέρεται για μια σύγχρονη αναβίωσή του και έτσι στην έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι παρουσίασε μια πρώτη προσέγγισή του.

Πρόκειται για το Renault 4Ever Trophy, με το οποίο θυμάται και την παρουσία της σε κάποιους αγώνες τύπου σαφάρι -σε αυτό παραπέμπει και το σύστημα αυξομείωσης της πίεσης των ελαστικών- αλλά και ακολουθεί τη λογική των SUV που κυριαρχούν παγκοσμίως στις πωλήσεις.

Έτσι το 4Ever έχει μεγάλη απόσταση από το έδαφος που τονίζει τον off road χαρακτήρα του, μαζί με στοιχεία όπως η σχάρα στην οροφή μαζί με τη ρεζέρβα -υπάρχει και νέο, εύκολο σύστημα πρόσδεσης- αλλά και το… φτυάρι στη πέμπτη πόρτα.

Από κει και πέρα το μήκος φτάνει τα 4,16 μέτρα, ενώ το άμεσο στοιχείο σύνδεσης με το παρελθόν είναι η μάσκα με τους ρετρό στυλ προβολείς, που αναμένεται να υιοθετηθούν και στο μοντέλο παραγωγής.

Το οποίο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του το 2024, ένα χρόνο μετά το επίσης ηλεκτρικό 5.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ