To Focus RS έχει δημιουργήσει το δικό του μύθο και αυτό ισχύει και για την τελευταία του γενιά, παρόλο που η παραγωγή της δεν έχει ξεκινήσει εδώ και πολύ καιρό. Και μιας και οι μύθοι χρειάζονται συντήρηση οι φήμες για μια πιο ειδική, συλλεκτική και ακόμα πιο δυναμική εκδοχή του κορυφαίου hot hatch της Ford γίνονται όλο και πιο έντονες.

Η πιθανότητα υλοποίησης πιστεύουμε ότι είναι αρκετά μεγάλη και φυσικά αναμένεται για την ονομασία της να χρησιμοποιηθεί η παραδοσιακή επωνυμία RS500, που για πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκε το 1987, στο εντυπωσιακό για την εποχή του Sierra RS500 Cosworth. Που ξεχώριζε χάρη στη διπλή του πίσω αεροτομή -προσέξτε στις φωτογραφίες τις πολύ μικρές με τα σημερινά δεδομένα ζάντες του- και αποτέλεσε τη βάση της τότε αγωνιστικής εκδοχής του οικογενειακού Ford. Ο χαρακτηρισμός RS500 εμφανίστηκε εκ νέου πριν από περίπου μια πενταετία στην ειδική έκδοση με τα 345 άλογα του τότε Focus RS, η οποία κατασκευάστηκε ελάχιστες φορές.

Στην περίπτωση που κάνει εκ νέου την εμφάνισή της οι μηχανικοί της Ford θα δώσουν ιδιαίτερη έμφαση στη μείωση του βάρους, χρησιμοποιώντας για το αμάξωμα περισσότερα στοιχεία από συνθετικά υλικά ενισχυμένα με ανθρακονήματα και για την ανάρτηση πιο πολύ αλουμίνιο, ενώ θα περιορίσουν, για να γλιτώσουν τα αντίστοιχα κιλά, τα ηχομονωτικά υλικά. Παράλληλα θα τονώσουν ακόμα περισσότερο τα δυναμικά χαρακτηριστικά, ενώ λέγεται ότι θα χρησιμοποιήσουν και φρένα από ανθρακόνημα και ενδεχόμενα και ζάντες από το ίδιο υλικό.

Με τον περιορισμό του βάρους θα βελτιωθούν και οι επιδόσεις, λόγω της καλύτερης αναλογίας κιλών ανά ίππο σε σχέση με το στάνταρ Focus RS, ενώ κατά πάσα πιθανότητα δεν προβλέπεται η αύξηση της απόδοσης του τετρακύλινδρου 2.3 EcoBoost, καθώς τα 350 άλογα που ήδη αποδίδει είναι μια ιδιαίτερα υψηλή τιμή.

Διαβάστε επίσης