Η BMW ετοιμάζει μοντέλα υδρογόνου με ενεργειακές κυψέλες
Ανανεώθηκε:
Η BMW έχει θέσει ως στόχο, χάρη και στη συνεργασία της με την Toyota, να διαθέτει το 2028 κανονικά στη γκάμα της μοντέλα που θα καταναλώνουν υδρογόνο.
Μέχρι στιγμής οι πληροφορίες είναι περιορισμένες, αν και το πιο πιθανό είναι πως το αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιεί τεχνολογία ενεργειακών κυψελών θα βασίζεται στη νέα γενιά της X5 και στο πλαίσιο CLAR.
Αυτή τη στιγμή, η BMW δοκιμάζει ένα στόλο περίπου 100 υδρογονοκίνητων iX5, που έχουν κινητήρα 402 ίππων και δύο δεξαμενές υδρογόνου από πλαστικό ενισχυμένο με ίνες άνθρακα (CFRP). Οι δεξαμενές αυτές εξασφαλίζουν αυτονομία που ξεπερνά τα 500 χιλιόμετρα και μπορούν να ανεφοδιαστούν μέσα σε τρία έως τέσσερα λεπτά.
.jpg?t=cP38fquzxjzTkkgmxIBHeA)
Οι δυνατότητες της τεχνολογίας των ενεργειακών κυψελών και του υδρογόνου ως καύσιμο είναι δεδομένες και το πρόβλημα για την καθιέρωσή της δεν είναι άλλο από τις υπάρχουσες υποδομές.
Το δίκτυο ανεφοδιασμού με υδρογόνο είναι εξαιρετικά περιορισμένο και τόσο η BMW όσο και η Toyota, που ασχολείται πολλά χρόνια με τη συγκεκριμένη τεχνολογία, αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες για την επέκτασή του.
Κάτι που βέβαια κάθε άλλο παρά εύκολο είναι και φυσικά μπορεί να επηρεάσει τη διαθεσιμότητα του αυτοκινήτου σε κάποιες περιοχές.
Μήνυμα 112 για την φωτιά στην Βοιωτία: «Παραμείνετε σε ετοιμότητα»
12:25
Γιάννης Αντετοκούνμπο: «Το 2020 ήθελα να παρατήσω το μπάσκετ - Υπήρχε τόσο μεγάλη πίεση»
12:11
Ηράκλειο: Τροχαίο ατύχημα με εγκατάλειψη πεζής - Ανήλικος ο οδηγός μηχανής
12:01
Φωτιά σε δασική έκταση στην Βοιωτία - Σηκώθηκαν εναέρια μέσα
11:54