Σχεδόν όλα τα νέα αυτοκίνητα που πουλήθηκαν στη Νορβηγία το 2024 ήταν πλήρως ηλεκτρικά
Φόρτιση ηλεκτρονικού οχήματος
FREEPIKΕννέα στα δέκα νέα αυτοκίνητα που πουλήθηκαν στη Νορβηγία την περασμένη χρονιά λειτουργούσαν μόνο με μπαταρία, σύμφωνα με στοιχεία ταξινόμησης που ανακοινώθηκαν σήμερα, γεγονός που θέτει τη χώρα κοντά στον στόχο της να προσθέτει μόνο ηλεκτρικά οχήματα στους δρόμους έως το 2025.
Τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα αντιστοιχούσαν στο 88,9% των νέων οχημάτων που πουλήθηκαν το 2024, συγκριτικά με το 82,4% το 2023, σύμφωνα με στοιχεία της Νορβηγικής Ομοσπονδίας για την Οδική Κίνηση (OFV).
«Η Νορβηγία θα είναι η πρώτη χώρα στον κόσμο που θα εξαλείψει σχεδόν τα οχήματα με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ από την αγορά νέων αυτοκινήτων», δήλωσε η Κριστίνα Μπου, επικεφαλής της νορβηγικής ένωσης ηλεκτρικών οχημάτων.
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: «Δεν ήθελα να προσβάλλω τη μνήμη της» λέει η σύντροφος του δράστη
23:21
Ιρανικά ΜΜΕ: Αναφορές για έκρηξη στην περιοχή Σιρίκ
23:18
Τι προβλέπει η συμφωνία - πλαίσιο μεταξύ Ισραήλ και Λιβάνου - Προειδοποιεί η Χεζμπολάχ
23:10
Βέλγιο: Δύο τρένα ακινητοποιήθηκαν και εκκενώθηκαν εν μέσω καύσωνα - Τρεις επιβάτες στο νοσοκομείο
22:57