Ένα ηλεκτρικό Honda Type R δεν είναι εύκολη υπόθεση
Η Honda θέλει να εξελίξει ένα ηλεκτρικό μοντέλο που θα διατηρεί τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα που χαρακτηρίζει τα σπορ μοντέλα της με τον κωδικό Type R.
Μάλιστα εξετάζει την ιδέα αυτή από το 2020, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει παρουσιάσει κάτι ανάλογο. Και αυτό γιατί υπάρχουν δυσκολίες, ενώ όπως παραδέχεται ο Toshihiro Akiwa, επικεφαλής του Κέντρου Εξέλιξης BEV της Honda, η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση αποτελεί μια ιδιαίτερα απαιτητική πρόκληση για τα σπορ αυτοκίνητα.
Και αυτό γιατί το fun to drive, η οδηγική απόλαυση που προσφέρει ένα Type R, δημιουργείται και από στοιχεία όπως ο ήχος, οι δονήσεις και η συνολική αίσθηση της οδήγησης που είναι δύσκολο να αναπαραχθούν σε ένα BEV (Battery Electric Vehicle).

Παρά τις δυσκολίες πάντως η ιαπωνική εταιρεία δεν εγκαταλείπει την ιδέα ενός ηλεκτρικού Type R, αν και δεν αποτελεί άμεση προτεραιότητα. Στόχος της είναι η κυκλοφορία ενός ηλεκτρικού σπορ μοντέλου έως το 2030, ενώ ήδη έχει ανακοινώσει την επιστροφή του NSX ως αμιγώς ηλεκτρικού, βασισμένου στην πλατφόρμα Zero Series.
Το νέο NSX αναμένεται να παρουσιαστεί το αργότερο το 2028, χωρίς να είναι σαφές αν θα αποτελέσει και το πρώτο ηλεκτρικό Type R.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Τα νέα ηλεκτρικά Honda θα είναι σαν τα 0 SUV και 0 Saloon
Δήμος Καλλιθέας για τον αγωγό «σιντριβάνι»: «Το ίδιο συμβάν θα επαναληφθεί»
14:56
Αγρότες: Επ’ αόριστον ο αποκλεισμός της Εγνατίας στον κόμβο Κερδυλλίων
14:55
Εξαρθρώθηκε ομάδα που εξαπατούσε τον ΕΟΠΥΥ: Ανάμεσα τους γιατροί και φαρμακοποιός
14:47
ΚΚΕ: Ο κρατικός μηχανισμός επιδεικνύει ζήλο κατά των αγροτών και όχι για να προστατέψει τους πολίτες
14:47