ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η super Mercedes AMG GT έγινε και ρόουντσερ

Η super Mercedes AMG GT έγινε και ρόουντσερ

Παραδοσιακά τα κορυφαία σπορ μοντέλα της Mercedes είναι διαθέσιμα και σε ανοιχτές εκδόσεις, που είναι ακόμα πιο σπάνιες και ιδιαίτερες. Φυσικά η σύγχρονη σούπερ Mercedes, η AMG GT δεν αποτελεί την εξαίρεση και έτσι στην έκθεση στο Παρίσι θα βρίσκεται η Roadster, τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες και βίντεό της μπορείτε να δείτε ήδη.

Το όμορφο ρόουντσερ έχει μαλακή οροφή, όπως και η άμεση προκάτοχός της SLS Roadster που κατασκευαζόταν από το 2011 έως και το 2014. Η οροφή φυσικά ανοίγει και κλείνει ηλεκτρικά μέσα σε μόλις 11 δεύτερα και με ταχύτητα έως και 50 χλμ./ ώρα, ενώ ο σκελετός είναι από μαγνήσιο για λόγους βάρους και αντοχής. Για λόγους ακαμψίας ενισχύθηκε και το πλαίσιο, σε σχέση με την έκδοση κουπέ.

Κινητήρας θα είναι και εδώ ο V8 των 4.000 κυβικών με τα διπλά turbo, που στη βασική του έκδοση αποδίδει 467 ίππους (0-100 σε 4,0 δεύτερα, τελική 302 χλμ./ ώρα+. Στην κορυφαία AMG GT C (θα είναι διαθέσιμη αργότερα και για την κουπέ) ανεβαίνει στους 557 ίππους, που εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε 3,7 δεύτερα και μια τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 320 χλμ./ ώρα. Εδώ ενισχυμένο είναι και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις 7 σχέσεις, που παρουσιάζει ενδιαφέρον καθώς έχει πιο μακριά 1η. Αντίθετα τόσο η 7η όσο και η τελική σχέση μετάδοσης είναι πιο κοντές για ακόμα πιο δυναμικά χαρακτηριστικά.

Το αμάξωμα της AMG GT C είναι και 57 χιλιοστά πιο φαρδύ, ενώ γενικά έχει δοθεί έμφαση στην αεροδυναμική, με αρκετά στοιχεία να προέρχονται από την GT R, που με τη σειρά της λοξοκοιτά προς την αγωνιστική. Φυσικά υπάρχει και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, με το τέσσερα προγράμματα του Dynamic Select, με το οποία ο οδηγός μπορεί να μεταβάλλει, ανάλογα με τις προσωπικές του απαιτήσεις της στιγμής, τη σκληρότητα της ανάρτησης, την χαρτογράφηση τόσο του κινητήρα όσο και του κιβωτίου καθώς και τον εξαιρετικό ήχο του V8.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ