ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Alfa Romeo Giulia: Η μεγάλη επιστροφή

Alfa Romeo Giulia: Η μεγάλη επιστροφή

Η Alfa Romeo, η παραδοσιακή ιταλική εταιρεία με την ιστορία των 106 χρόνων, έχει ήδη ξεκινήσει την επιστροφή της στην πρώτη γραμμή του παγκόσμιου αυτοκινητικού στερεώματος, με «όπλο» της ένα από τα πιο χαρισματικά μοντέλα που έχει παρουσιάσει τις τελευταίες δεκαετίες και ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους.

Η Giulia, η νέα ντίβα της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, δεν είναι όμως μόνο όμορφη, ακολουθώντας πιστά τις βασικές αρχές του ιταλικού design, που συνοψίζονται στην αίσθηση των αναλογιών, στην απλότητα των γραμμών και στις ακριβείς επιφάνειες. Διαθέτει υψηλή τεχνολογία και ένα βαρύ όνομα, που μιλά στο συναίσθημα και παραπέμπει σε ένα από τα πιο διάσημα και πιο σημαντικά κλασικά μοντέλα της Alfa Romeo.

Tης Alfa Romeo που με την Giulia έχει αποκτήσει μια καινούργια, ακόμα πιο εμφατική τριγωνική μάσκα, η οποία χαρακτηρίζει όλη της την εικόνα και όχι μόνο το εμπρός της μέρος, προσθέτοντας ακόμα περισσότερo δυναμισμό σε ένα έτσι κι αλλιώς εντυπωσιακό αμάξωμα. Το αμάξωμα της Giulia προσδιορίζεται από τους ιδιαίτερα μικρούς προβόλους του, το μεγάλο μεταξόνιο -το μεγαλύτερο σε αυτό το μήκος αμαξώματος- και το εντυπωσιακά μυώδες προφίλ που παραπέμπει άμεσα σε ένα από τα πιο ελκυστικά αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ, την Giulietta Sprint.

Η Giulia υπερθεματίζει τον σπορ χαρακτήρα της και στο εσωτερικό της, με την παραδοσιακή αλλά ταυτόχρονα και σύγχρονη σχεδίαση του πίνακα οργάνων της με την έγχρωμη οθόνη των 3,5 ιντσών, με τη θέση οδήγησής της, με τον επιλογέα του κιβωτίου της, είτε πρόκειται για χειροκίνητο είτε για αυτόματο, που βρίσκεται στη σωστή θέση και απόσταση, με την οθόνη των τουλάχιστον 6,5 ιντσών του νέου συστήματος info-τηλεματικής Connect. Φυσικά από τη στιγμή που μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που αποτελεί την κορυφαία έκφραση της μάρκας δεν θα μπορούσε παρά να εξοπλίζεται με όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού -στάνταρ στη βασική έκδοση τα FCW (Forward Collision Warning) και LDW (Προειδοποίηση Αλλαγής Λωρίδας)- αλλά και διασύνδεσης smartphones.

Αυτά ναι μεν είναι ιδιαίτερα σημαντικά αλλά οι tifozi της μάρκας και όχι μόνο θα εστιάσουν στην επιστροφή της Alfa Romeo στις ρίζες της και στην πίσω κίνηση -διαθέσιμη και η τετρακίνηση- που έκανε τα μοντέλα της διάσημα, καθώς και στους εξελιγμένους και σοφιστικέ κινητήρες.

Αιχμή του δόρατος ο καινούργιος V6 των 2.900 κυβικών με τα δύο turbo, ένα state of art σύνολο που έχει εξελιχθεί με τη βοήθεια της Ferrari και αποδίδει 510 ίππους και 600 Νm ροπής, καθιστώντας την κορυφαία Giulia Quadrifoglio ένα από τα ταχύτερα σπορ σεντάν που μπορεί να αποκτήσει κανείς. Το τελευταίο αντικατοπτρίζεται και στις επιδόσεις της, μιας και το 0-100 είναι υπόθεση μόλις 3,9 δευτερολέπτων και η τελική της φτάνει τα 320 χλμ./ ώρα.

O πανίσχυρος κινητήρας, που επιπλέον διαθέτει και σύστημα απομόνωσης κυλίνδρων για την πιο οικονομική του λειτουργία όταν δεν απαιτείται η πλήρης ισχύς του, συνδυάζεται με μια εξαιρετική αεροδυναμική, κορυφαία έκφραση της οποίας είναι το Active Aero Splitter. Πρόκειται για ένα ενεργό στοιχείο στο εμπρός μέρος που στις υψηλές ταχύτητες μεταβάλλει την γωνία του και τη ροή του αέρα, προκειμένου να αυξάνεται το κάθετο αεροδυναμικό φορτίο (downforce). Στο δυναμικό χαρακτήρα συμβάλλει τόσο η ιδανική κατανομή βάρους 50:50 στους δύο άξονες, οι σοφιστικέ αναρτήσεις με τις πολλές πατενταρισμένες λύσεις που ονομάζονται ALfaLink, ο διακόπτης Alfa DNA που εδώ εκτός από τις στάνταρ 3 επιλογές (Dynamic, Natural και Advanced Efficient) διαθέτει και μια 4η τη Race, το ολοκληρωμένο ηλεκτρο- μηχανικό σύστημα φρένων (IBS) που παρέχει άμεση απόκριση, καθώς και το χαμηλό βάρος.

H κορυφαία Quadrifoglio ζυγίζει λιγότερα από 1.500 κιλά, ενώ η 2.2 diesel των 180 ίππων μόλις 1.374, τιμές κορυφαίες για την κατηγορία αλλά και το μέγεθος της Giulia και οι οποίες οφείλονται τόσο στη μελετημένη σχεδίαση του πλαισίου όσο και στην εκτεταμένη χρήση ελαφρών υλικών, όπως είναι το ανθρακόνημα -στον άξονα μετάδοσης- και το αλουμίνιο -στον κινητήρα, τις πόρτες, τα φτερά, τα καπό, την ανάρτηση και τα φρένα.

Η χρήση αλουμινίου τόσο στην ανάρτηση όσο και στα φρένα περιορίζει το μη φερόμενο βάρος, γεγονός που με τη σειρά του βελτιώνει ακόμα περισσότερο την οδική συμπεριφορά και την ακρίβεια των χειρισμών. Όχι μόνο στην Quadrifoglio, αλλά και στις άλλες εκδόσεις της γκάμας.

Η οποία στη βάση της, από πλευράς εξοπλισμού, έχει τη Giulia, που κινείται είτε από τον τετρακύλινδρο diesel των 2.200 κυβικών στην έκδοσή του των 150 ίππων, είτε από τον επίσης τετρακύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης των 2.000 κυβικών και των 200 ίππων που συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (με επιπλέον χρέωση στους diesel).

Το σύνολο βενζίνης είναι διαθέσιμο και στην πιο πλούσια Giulia Super, μαζί με την εκδοχή των 180 ίππων του πετρελαιοκινητήρα.

Μεταξύ των Giulia Super και της Quadrifoglio παρεμβάλλονται οι Veloce –άλλη μια παραδοσιακή ονομασία που επιστρέφει στο προσκήνιο- που ξεχωρίζουν και οπτικά χάρη στον εμπρός προφυλακτήρα με τη μεγαλύτερη εισαγωγή αέρος που υπογραμμίζει τη χαρακτηριστική τριγωνική μάσκα των Alfa Romeo, τους προβολείς bi-Xenon και τον επίσης νέο πίσω προφυλακτήρα με τον ενσωματωμένο διαχύτη. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα ειδικά, θερμαινόμενα σπορ καθίσματα, που είναι επενδεδυμένα με διάτρητο δέρμα, τα διακοσμητικά από πραγματικό αλουμίνιο στο ταμπλό, στην κεντρική κονσόλα και στις ταπετσαρίες των θυρών, καθώς και το ειδικής σχεδίασης τιμόνι με τη δερμάτινη επένδυση και το ενσωματωμένο μπουτόν εκκίνησης.

Οι Giulia Veloce κινούνται είτε από την έκδοση των 280 ίππων του κινητήρα βενζίνης των 2.000 κυβικών που εξασφαλίζει ένα 0-100 σε μόλις 4,9 δεύτερα, είτε από αυτήν των 210 ίππων του 2.2 diesel, που συνδυάζονται τόσο με αυτόματα κιβώτια 8 σχέσεων όσο και με την εξελιγμένη τετρακίνηση Q4.

Η νέα Alfa Romeo Giulia ξεκινά από 38.900 ευρώ (2.2 Turbo Diesel 150 PS) και συνοδεύεται από ένα ελκυστικό πακέτο παροχών που περιλαμβάνουν 5 χρόνια εγγύηση, 5 χρόνια service, 5 χρόνια οδική βοήθεια ενώ διατίθεται η δυνατότητα 5ετούς χρηματοδότησης μέσω FCA Bank με ονομαστικό επιτόκιο 3,9%.

Περισσότερα στην ιστοσελίδα www.alfaromeo.gr/giulia.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ