Δείτε πως δημιουργείται μια διαφήμιση αυτοκινήτου χωρίς κανονικό αυτοκίνητο
Οι διαφημίσεις αυτοκινήτων και ειδικά δε σπορ μοντέλων είναι εντυπωσιακές, με έντονη δράση, δυναμικές σκηνές και ωραίες παρουσίες. Σήμερα όμως, την εποχή του photoshop αλλά και των άλλων ηλεκτρονικών μέσων που οι ειδικοί του είδους έχουν στη διάθεσή τους γίνεται και αλλιώς.
Πως αλλιώς; Μα όπως το έκανε ο φωτογράφος Felix Hernandez, που εκτός από ικανότητες διαθέτει βέβαια και τον κατάλληλο εξοπλισμό, με αποτέλεσμα η Audi να του αναθέσει να δημιουργήσει μερικές φανταστικές μακέτες για το κορυφαίο σπορ μοντέλο της, το R8. Η προϋπόθεση ήταν να μην χρησιμοποιηθεί πραγματικό αυτοκίνητο αλλά και να μη βγει καν στο δρόμο!
Έτσι, χρησιμοποίησε ένα καλό μοντέλο των 40 δολαρίων, ένα μεγάλο πάγκο και φυσικά υλικά όπως πηλό και άμμο για να προσομοιώσει όσο πιο πιστά μπορούσε ατμοσφαιρικά τοπία μιας παραλίας ή μιας ερήμου. Φυσικά ο Felix Hernandez έχει μεγάλη εμπειρία στα παραπάνω, ενώ όπως θα δείτε στο βίντεο που ακολουθεί και στο οποίο πρωταγωνιστεί ένα κλασικό Fiat 500 το αποτέλεσμα είναι λες και είναι αληθινό.