ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το πιο όμορφο super car του κόσμου, η Lamborghini Miura, επιστρέφει στις ρίζες της

Το πιο όμορφο super car του κόσμου, η Lamborghini Miura, επιστρέφει στις ρίζες της

Η Lamborghini Miura, το πιο όμορφο, για πολλούς, υπερ- αυτοκίνητο που έχει κατασκευαστεί ποτέ και το οποίο πρακτικά καθιέρωσε το συγκεκριμένο όρο, κλείνει μισό αιώνα ζωής και έτσι το επόμενο χρονικό διάστημα θα βρίσκεται συνεχώς στο προσκήνιο. Μέσω διάφορων εκδηλώσεων, στις οποίες θα δίνουν το παρόν οι έτσι και αλλιώς ελάχιστες Miura που έχουν κατασκευαστεί και οι ακόμα πιο λίγες που έχουν φτάσει μέχρι τις μέρες μας.

Μια από τις εκδηλώσεις αυτές οργανώθηκε από την ίδια τη Lamborghini και είχε θέμα το ταξίδι του εμβληματικού super car στον τόπο όπου ο Ferrucio Lamborghini εμπνεύστηκε το όνομα Miura. Για το σκοπό αυτό λοιπόν μια Miura SV ταξίδεψε από την έδρα της μάρκας στην Sant’ Agata στην Μπολόνια στην πόλη Lora del Rio, στην Ισπανία, όπου η οικογένεια Miura ασχολείται εδώ και 175 χρόνια με την ανατροφή ταύρων. Μαζί της ήταν και από 3 Aventador και Huracan, προκειμένου να είναι εμφανής η συνέχεια, αν και νομίζουμε πως στην παρέα θα έπρεπε να είναι και η πιο χαρακτηριστική και διάσημη Lambo όλων των εποχών, η Countach. Η οποία ήταν και η άμεση διάδοχός της.

H φάρμα βοοειδών της οικογένειας Μiura θεωρείται η πιο φημισμένη τόσο στην Ισπανία όσο και σε ολόκληρη την Ευρώπη Ευρώπη. Σήμερα λειτουργεί κάτω από την καθοδήγηση των Eduardo και Antonio Miura, των γιών του Don Eduardo με τον οποίο είχε συναντηθεί ο ιδρυτής της Lamborghini και συνέλαβε την ιδέα για την ονομασία του ιδιαίτερου σπορ μοντέλου αυτοκινήτου που είχε στα σκαριά

Η P400 Sprinto Veloce είναι η κορυφαία έκδοση της Miura και παρουσιάστηκε το 1971. Κινείται από έναν αναβαθμισμένο V12 4.000 κυβικών, που αποδίδει 385 ίππους. Στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της περιλαμβάνονται οι στάνταρ αεριζόμενοι δίσκοι των φρένων(!), το μπλοκέ διαφορικό της ZF, καθώς και η διαφορετική θέση του ψυγείου λαδιού του κινητήρα από εκείνο του κιβωτίου ταχυτήτων, προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που είχαν εμφανιστεί.

Σε σχέση με την απλή S η SV ήταν 13 ολόκληρα εκατοστά πιο φαρδιά πίσω, ενώ είχε αλλαγές και στην ανάρτηση του πίσω άξονα -λόγω και των μεγαλύτερων σε πλάτος ελαστικών. Οι εμφανείς διαφοροποιήσεις είναι η απουσίων των χαρακτηριστικών «βλεφαρίδων» από τους προβολείς, οι πρόσθετες εισαγωγές αέρα και οι δερμάτινες επενδύσεις στο εσωτερικό (μέχρι τότε ήταν από βινύλιο), καθώς και ο στάνταρ κλιματισμός.

Στην εποχή της η Miura SV ήταν το πιο γρήγορο αυτοκίνητο που κυκλοφορούσε στους δρόμους αυτού του κόσμου, ενώ στους 18 μήνες που έμεινε στην παραγωγή κατασκευάστηκε περίπου 150 φορές.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ