ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το καινούργιο Honda Civic Type R είναι και πάλι ο προσθιοκίνητος βασιλιάς του Nuerburgring

Το καινούργιο Honda Civic Type R είναι και πάλι ο προσθιοκίνητος βασιλιάς του Nuerburgring

Το Nuerburgring ή αλλιώς Πράσινη Κόλαση, είναι η ιστορική γερμανική πίστα ο χρόνος για το γύρο της οποίας αποτελεί μια σημαντική ένδειξη για το πόσο καλό και ικανό είναι κάθε σπορ μοντέλο που σέβεται το συγκεκριμένο χαρακτηρισμό.

Λογικά λοιπόν το ρεκόρ στην Πράσινη Κόλαση αποτελεί ένα εξαιρετικό διαπιστευτήριο, με αποτέλεσμα να υπάρχουν κόντρες μεταξύ των κατασκευαστών σε όλες ανεξαιρέτως τις κατηγορίες. Τελευταία ο ανταγωνισμός έχει γίνει ιδιαίτερα έντονος σε αυτή των προσθιοκίνητων hot hatches, με τη Honda να ανακοινώνει επίσημα πως το καινούργιο Civic Type R των 320 ίππων και των 400 Nm πέτυχε κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξής του χρόνο 7:43,8 λεπτών.

Ο οποίος είναι κατά περίπου 5 δευτερέλεπτα πιο γρήγορος από αυτόν που είχε πετύχει το επετειακό -για τα 40 χρόνια του GTI- VW Golf GTI Clubsport S (7:49,21), με αποτέλεσμα το ρεκόρ να περάσει και πάλι στα χέρια της ιαπωνικής εταιρείας. Και λέμε και πάλι γιατί το GTI Clubsport S το είχε με τη σειρά του αφαιρέσει από την προηγούμενη γενιά του Civic Type R, που είχε χρόνο 7:50,63.

Η μεγάλη βελτίωση μεταξύ των δύο γενιών του Type R οφείλεται στο κατά 38% πιο άκαμπτο πλαίσιό του, τα μεγαλύτερα μετατρόχια, τις πιο κλειστές σχέσεις του κιβωτίου, τη μείωση του βάρους κατά 16 κιλά, καθώς και στο καινούργιο, ακόμα πιο εξελιγμένο αεροδυναμικό του πακέτο.

Η μόνη διαφοροποίηση του αυτοκινήτου του ρεκόρ σε σχέση με το Honda Civic Type R που θα μπορεί να αγοράσει ο καθένας σε λίγο καιρό είναι η προσθήκη ενός roll cage (κλωβός ασφαλείας) για τη μεγαλύτερη προστασία του οδηγού, ενώ προκειμένου να αντισταθμιστεί το βάρος του αφαιρέθηκαν το σύστημα infotainment και τα πίσω καθίσματα. Μάλιστα οι μηχανικοί της Honda διευκρίνησαν πως η παρουσία του roll cage δεν αυξάνει την ακαμψία του πλαισίου, προκειμένου να αποφύγουν τυχόν σχόλια αμφισβήτησης της «νομιμότητας» του ρεκόρ. Τα οποία είχαν ακουστεί για το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς, μιας και το Type R που είχε πετύχει την επίδοση και γυμνό ήταν εσωτερικά και είχε λάστιχα ειδικά για πίστα.

Έτσι τα λάστιχα στην τελευταία προσπάθεια ήταν τα κανονικά με ειδικό όμως πέλμα για χρήση σε πίστα.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ