ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Bugatti Chiron μπορεί αλλά δεν θα πιάσει τα 300 (μίλια/ ώρα).

Η Bugatti Chiron μπορεί αλλά δεν θα πιάσει τα 300 (μίλια/ ώρα).

Η Bugatti Chiron είναι ίσως το πιο εντυπωσιακό αυτοκίνητο που μπορεί να αγοράσει κανείς σήμερα και το βέβαιο είναι πως θα γίνουν προσπάθειες προκειμένου να πετύχει ένα υψηλότερο ρεκόρ ταχύτητας σε σχέση με αυτό που σήμερα κατέχει η πρόγονός της Veyron.

Το ερώτημα βέβαια από την αρχή που εξελισσόταν και είχε γίνει γνωστό πως ο W16 της θα αποδίδει 1.500 ίππους ήταν η μέγιστη ταχύτητα που θα μπορεί να πιάσει. Με βάση τις προδιαγραφές της λοιπόν τα 300 μίλια την ώρα, που αντιστοιχούν σε 482 χλμ./ ώρα είναι μεν ένα νούμερο εφικτό, αλλά που η Chiron δεν θα μπορέσει να πιάσει. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο επίσημος δοκιμαστής της εταιρείας Andy Wallace μπορεί να ξεπεράσει άμεσα, έστω και για λίγο, τα 420 χλμ./ ώρα (261 μίλια/ ώρα).

Ο αδύναμος κρίκος σε μια τέτοια προσπάθεια είναι τα λάστιχα, που δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν καταπονήσεις αυτού του επιπέδου. Ενδεικτικό για τις δυνάμεις που δέχονται τα ελαστικά είναι πως όταν η Chiron κινείται κοντά στα όριά της τα καπάκια των βαλβίδων που ζυγίζουν μόλις 2,5 γραμμάρια φτάνουν να «ζυγίζουν» 7,5 κιλά!

Ο Andy Wallace -ο οποίος στο παλμαρέ του έχει νίκες στο Le Mans και το ρεκόρ ταχύτητα με την McLaren F1- είπε χαρακτηριστικά πως η Michelin θα μπορούσε να σχεδιάσει ελαστικά ικανά να αντέχουν λίγο μεγαλύτερες ταχύτητες, γύρω στα 480 χλμ./ώρα (280 mph), προκειμένου η Chiron να μπορέσει να σπάσει το ρεκόρ της Veyrοn, αλλά από κει και πάνω είναι μια άλλη υπόθεση η οποία δεν δείχνει εύκολα υλοποιήσιμη στο άμεσο μέλλον.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ