ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Tο καινούργιο Nissan Leaf θα έχει ένα πεντάλ για γκάζι και φρένο

Η δεύτερη γενιά του Leaf, του επιτυχημένου ηλεκτρικού μοντέλου της Nissan, βρίσκεται κυριολεκτικά προ των πυλών, μιας και θα παρουσιαστεί επίσημα στις 5 Σεπτεμβρίου, ενώ πέρα από τη μεγαλύτερη αυτονομία σε σχέση με το αρχέτυπο θα έχει να επιδείξει και πολλές άλλες τεχνολογικές καινοτομίες.

Όπως για παράδειγμα το e-Pedal, που θα αλλάξει τον αριθμό των πεντάλ που διαθέτουν τα αυτοκίνητά μας και που σήμερα είναι δύο όταν το κιβώτιο είναι αυτόματο και τρία όταν είναι χειροκίνητο.

Στην πράξη λοιπόν και με τη βοήθεια ενός διακόπτη μπροστά από τον επιλογέα ταχυτήτων το δεξί πεντάλ, αυτό του γκαζιού δηλαδή, θα αποκτά επιπλέον αρμοδιότητες. Κι αυτό γιατί δεν θα είναι υπεύθυνο μόνο για την επιτάχυνση του Leaf αλλά και για την επιβράδυνσή του. Πρακτικά δηλαδή θα λειτουργεί σα μανέτα ισχύος.

Έτσι όσο πιο πολύ θα το πατά κανείς τόσο μεγαλύτερη ισχύ θα παρέχει. Αν όμως από την άλλη το αφήσει θα επιβραδύνει το αυτοκίνητο μέχρι αυτό να ακινητοποιθεί πλήρως. Το ενδιαφέρον είναι πως αυτό θα είναι εφικτό και σε επικλινείς επιφάνειες.

Οι έρευνες και οι μελέτες της Nissan έδειξαν πως ένας μέσος οδηγός μπορεί να χρησιμοποιεί το e-Pedal στο 90% του χρόνου που περνά στο αυτοκίνητό του. Φυσικά θα αποδεικνύεται ιδιαίτερα πρακτικό μέσα στην πόλη και σε συνθήκες έντονης κίνησης, καθώς ο οδηγός δεν θα είναι αναγκασμένος να μετακινεί συνεχώς το δεξί του πόδι από το γκάζι στο φρένο. Αυτό από μόνο του καθιστά την οδήγηση πιο εύκολη και πιο άνετη.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης