Το καινούργιο VW Golf θα είναι high tech

Το Golf δεν είναι σημαντικό μόνο για τη VW μιας και αποτελεί το διαχρονικό best selller της και το μοντέλο στο οποίο βασίστηκε για να δημιουργήσει τον όμιλο της, αλλά για όλη τη μικρη- μεσαία κατηγορία. Και αυτό γιατί κατά κανόνα, ειδικά στις τελευταίες 2,3 γενιές του, είναι αυτό που σε αρκετά μεγάλο βαθμό δίνει το στίγμα των εξελίξεων.

Η νέα, όγδοη κατά σειρά γενιά του λοιπόν, αναμένεται να ακολουθεί τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα σχεδιαστικά πρότυπα της ναυαρχίδας της μάρκας, του Arteon, κάτι που σημαίνει πιο επιθετικές γραμμές χωρίς όμως ταυτόχρονα να αποστασιοποιείται από τη γνωστή, καθιερωμένη φόρμα, Οι Γερμανοί έχουν συγκεκριμένη άποψη περί του τελευταίου -αφορά από τη διατήρηση της ταυτότητας και της αναγνωρισιμότητας, μέχρι τη μεταπωλητική αξία των προηγούμενων γενιών- και βέβαια δεν πρόκειται να τη διαφοροποιήσουν ούτε για την 8η γενιά του best seller τους.

Με την οποία αναμένεται να μπουν δυναμικά στα υβριδικά συστήματα πρόωσης, μιας και η γκάμα του Golf 8 θα διαθέτει πολλές mild hybrid εκδόσεις, σε συνδυασμό με όλους τους διαθέσιμους κινητήρες. Απότερος στόχος εδώ είναι η ηλεκτροκίνηση, που σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ιθυνόντων της μάρκας, εμείς πάντως διαφωνούμε, θα έχει κορυφωθεί το 2025.

Προκειμένου πάντως να υπάρχει αυτή η δυνατότητα η βάση θα είναι μια εξελιγμένη εκδοχή του πλαισίου MQB, που θα εξασφαλίζει επιπλέον και μια περαιτέρω μεώση του βάρους κατά 70 κιλά, ενώ αναμένεται να καθιερωθεί η χρήση του δευτερεύοντος ηλεκτρικού δικτύου των 48V.

Στη βάση από πλευράς κινητήρων βενζίνης θα βρίσκεται ο 3κύλινδρος TSI των 1.000 κυβικών σε δύο τουλάχιστον εκδόσεις, κάτι που θα ισχύει και για το αμέσως μεγαλύτερο 1.5 TSI. Σύνολο 1.500 κυβικών, ο 1.5 TDI που θα αντικαταστήσει τον αντίστοιχο 1.600, θα υπάρχει και ως εισαγωγικό για τους diesel, που παρά τις προβλέψεις διάφορων “ειδικών”, ιδιαίτερα στη χώρα μας, φυσικά και δεν πρόκειται να καταργηθεί,

Από και και πέρα θα υπάρχουν τόσο το GTE, που κατά πάσα πιθανότητα θα έχει μεγαλύτερο ηλεκτροκινητήρα, όσο και το GTI με τουλάχιστον 250 ίππους -η κορυφαία σπορ έκδοσή του, η R, θα φτάνει τους 350- και υποβοήθηση του 2.0 TSI από ηλεκτροκινητήρα (booster). Αντίθετα το αμιγώς ηλεκτρικό Golf, το e-Golf, κατά πάσα πιθανότατα θα καταργηθεί, μιας και σύμφωνα με το βρετανικό περιοδικό Auto Express η Volkswagen αναμένεται να εγκαινιάσει μια νέα γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων που θα βασίζονται στο I.D. Concept.

Σε ότι αφορά το οικογενειακό προφίλ του νέου Golf οι διαστάσεις του αναμένεται να αυξηθούν ελαφρώς για χάρη και των χώρων στο εσωτερικό του, το οποίο αναμένεται ακόμα πιο high tech, με οθόνη αφής νέας γενιάς, μεγαλύτερο πίνακα οργάνων, ακόμα λιγότερους διακόπτες και έλεγχο των λειτουργιών μέσω και χειρονομιών (gesture control),

Περισσότερα για την 8η γενιά του Golf σε περίπου ένα χρόνο από τώρα, που θα παρουσιαστεί και επίσημα.

Διαβάστε επίσης
Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!