ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το John Cooper Works GP Concept προλογίζει το πιο ιδιαίτερο Mini που θα κατασκευαστεί

Το John Cooper Works GP Concept προλογίζει το πιο ιδιαίτερο Mini που θα κατασκευαστεί

Πριν από μισό ακριβώς αιώνα, το 1967, ο Φινλανδός Rauno Aaltonen έβλεπε πρώτος τη σημαία του τερματισμού στο Ράλι Μόντε Κάρλο στο τιμόνι ενός Mini Cooper S. Αυτή την επιτυχία η βρετανική εταιρεία του ομίλου BMW θέλει να τιμήσει με την παρουσίαση στην έκθεση της Φρανκφούρτης του Mini John Cooper Works GP Concept.

Το οποίο έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να κινείται με άνεση μέσα στις πίστες όσο και στα πέριξ αυτών. Παράλληλα αποτελεί μια συνέχεια των Mini Cooper S John Cooper Works GP Kit του 2006 και του JCW GP του 2012, που κατασκευάστηκαν το καθένα σε 2.000 αντίτυπα.

Το πιο πιθανό είναι πως και το JCW GP του 2017 δεν θα μείνει στο στάδιο του πρωτότυπου αλλά θα προχωρήσει σε αυτό της παραγωγής μικρής κλίμακας, αποτελώντας την κορυφαία και φυσικά πιο ακριβή αλλά και ιδιαίτερη εκδοχή του πλέον κλασικού μοντέλου της Mini. Ιδιαίτερη λόγω των τεράστιων αεροδυναμικών βοηθημάτων, που είναι όλα κατασκευασμένα από ανθρακόνημα, των εισαγωγών αέρα στο ανάγλυφο καπό -και αυτό από ανθακόνημα- και την οροφή, ενώ χαρακτηριστικές είναι οι προεκτάσεις των πίσω φτερών, που το καθιστούν σημαντικά πιο φαρδύ από τις στάνταρ εκδόσεις.

Φυσικά οι Άγγλοι δεν θα ήταν Άγγλοι αν δεν έβαζαν κάπου και το Union Jack, τη σημαία τους. Έτσι εμφανίζεται κατά το ήμισυ στα πίσω φώτα του JCW GP, ενώ υπάρχουν ακόμα και τα λεγόμενα Rainlights των αγωνιστικών, δεξιά και αριστερά της διπλής κεντρικής απόληξης της εξάτμισης, που κάνουν πιο εύκολο τον εντοπισμό του στην πίστα όταν οι καιρικές συνθήκες είναι κακές.

Φουλ αγωνιστικός προσανατολισμός και στο εσωτερικό, που δεν έχει πίσω καθίσματα και πολλά στοιχεία των επενδύσεων αλλά έχει roll cage και μπάκετ καθίσματα με ζώνες 5 σημείων. Ο οδηγός πληροφορείται όσα πρέπει να γνωρίζει από το ψηφιακό κεντρικό όργανο και ένα HUD (Head Up Display), ενώ από το πρώτο γίνονται και οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων. Η εικόνα ολοκληρώνεται από τον πυροσβεστήρα ανάμεσα στα μπάκετ οδηγού και συνοδηγού.

Ο κινητήρας είναι ο τετρακύλινδρος των 2.000 κυβικών, της μάρκας, που αποδίδει περισσότερους από 230 ίππους. Πόσους ακριβώς δεν αναφέρεται, ενώ η έκδοση της περιορισμένης παραγωγής, που το πιο πιθανό είναι πως θα υλοποιηθεί, θα κινηθεί πάνω κάτω στους 250 ίππους.

Αν πάντως στο σημείο αυτό αναρωτηθείτε είναι σε τι παραπέμπει το 0059 στο πλάγια του Mini JCW GP Concept η απάντηση είναι στο 1959, τη χρονιά που παρουσιάστηκε επίσημα το αρχέτυπο Mini.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ