ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Γιατί η BMW θα χρησιμοποιεί και ένα νέο ασπρόμαυρο λογότυπο;

Γιατί η BMW θα χρησιμοποιεί και ένα νέο ασπρόμαυρο λογότυπο;

Στα πλαίσια της έκθεσης της Φρανκφούρτης η BMW παρουσίασε εκτός από νέα και ανανεωμένα μοντέλα παραγωγής και πρωτότυπα και ένα καινούργιο, ασπρόμαυρο λογότυπο.

Το οποίο δεν θα αντικαταστήσει το γνωστό άσπρο- μπλε -μεταξύ άλλων πρόκειται και για τα επίσημα χρώματα της Βαυαρίας, στην πρωτεύουσα της οποίας, το Μόναχο, είναι η έδρα της εταιρείας- αλλά θα χρησιμοποιείται παράλληλα. Σε συνδυασμό όχι με το αρκτικόλεξο BMW αλλά με την πλήρη επωνυμία που είναι Bayerische Motoren Werke (Βαυαρικά Εργοστάσια Κινητήρων).

Η κίνηση της BMW έγινε προκειμένου να υπάρχει ένα διαχωρισμός, εντός της γκάμας, των κορυφαίων της μοντέλων, έτσι ώστε να τονίζεται ακόμα περισσότερο τόσο το ίματζ τους όσο και ο πολυτελής προσανατολισμός τους. Ενδεικτική για το τελευταίο είναι η επίσημη τοποθέτηση υψηλά ιστάμενου στελέχους της, που είπε πως «τα κορυφαία μοντέλα της γκάμας της ΒMW αντικατοπτρίζουν μια νέα αντίληψη της πολυτέλειας, η οποία συνδυάζει μια συναισθηματικότητα που ορίζεται από την εμπνευσμένη αισθητική και τη χαρά της οδήγησης με την εμπειρία της ελευθερίας και της αυτοδιάθεσης».

Γεγονός είναι πάντως πως όλοι πλέον οι κατασκευαστές κύρους και όχι μόνο, επιδιώκουν το διαχωρισμό των αυτοκινήτων τους που διαφοροποιούνται από τα στάνταρ. Η ίδια η BMW έχει και τα σπορ μοντέλα Μ, η Mercedes τα AMG, αλλά και τα Maybach, η Audi τα RS, ενώ και η Volvo θα αναβαθμίσει την Polestar. Φυσικά το ίδιο γίνεται ήδη -και θα γίνει σε σαφώς μεγαλύτερο βαθμό στο μέλλον- και για τα ηλεκτρικά, με τη δημιουργία υπο-μαρκών. Πρώτη ξεκίνησε η BMW με τα i μοντέλα της, όπως π.χ. την i3, η Mercedes δημιούργησε την EQ, η VW την ID και έπεται συνέχεια.

Το νέο ασπρόμαυρο λογότυπο της BMW, σε συνδυασμό με την επωνυμία Bayerische Motoren Werke που προαναφέραμε, θα χρησιμοποιηθεί στις σειρές 7 και 8, στα i8 και i8 roadster, καθώς και στην αναμενόμενη ναυαρχίδα των SUV της μάρκας, την Χ7.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ