ΟΜΟΡΦΙΑ

VIVATECH 2022: Εικόνες από το μέλλον της τεχνολογίας και της ομορφιάς

VIVATECH 2022: Εικόνες από το μέλλον της τεχνολογίας και της ομορφιάς

Για έκτη φορά φέτος, πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι, από τις 15 μέχρι τις 18 Ιουνίου, η VivaTech, η μεγαλύτερη έκθεση και συνέδριο της Ευρωπαϊκής βιομηχανίας της τεχνολογίας. Στην πόλη του φωτός, συγκεντρώνονται από το 2016 και έπειτα, ηγέτες επιχειρήσεων, startups, ερευνητές και επενδυτές, οι οποίοι μέσω της τεχνολογίας, έχουν στόχο να επιφέρουν θετικές αλλαγές στις επιχειρήσεις και στην κοινωνία. Φέτος, μπροστά σε σχεδόν 90.000 παρευρισκόμενους και 300.000 ψηφιακούς επισκέπτες, η ελίτ της τεχνολογίας παρουσίασε τις τελευταίες της καινοτομίες, ενώ εταιρείες του κλάδου της ομορφιάς, είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να ενσωματώσουν τη νέα τεχνολογία και το Web 3.0 στην επιχείρηση και στα προϊόντα τους. Η L'Oréal, παρουσίασε τις τεχνολογικές καινοτομίες, που αφορούν τις κορυφαίες επωνυμίες από το σύνολο του χαρτοφυλακίου της, όπως και τις νέες συνεργασίες της με εταιρείες ηγέτες στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης και της βιωσιμότητας.

Στο περίπτερο αρωμάτων του Yves-Saint Laurent, οι επισκέπτες βίωσαν μια πρωτοπόρα εμπειρία επιλογής αρωμάτων με το όνομα Scent-Sation, η οποία μάλιστα θα προσφέρεται στους πελάτες μέσα στο κατάστημα. Η «εμπειρία» αυτή, λειτουργεί μέσω ενός σετ μικροφώνου-ακουστικού με πολλαπλούς αισθητήρες EEG, που παρακολουθεί τις συναισθηματικές αποκρίσεις σε διαφορετικές οσμές και στη συνέχεια αναλύει αυτά τα δεδομένα για να προτείνει το δικό του ξεχωριστό άρωμα στον κάθε πελάτη. Σε μια εποχή που οι καταναλωτές κατακλύζονται από ποικίλες επιλογές, το Scent-Sation μπορεί να τους βοηθήσει να καταλήξουν στο μοναδικό εκείνο άρωμα που εκφράζει τη διάθεση, αλλά και την προσωπικότητα τους, σαν να φτιάχτηκε αποκλειστικά γι’ αυτούς.

Μία ακόμη καινοτομία που αφορά γενικά τις δεσμεύσεις της εταιρείας για την βιωσιμότητα, είναι το νέο προϊόν L'Oréal Water Saver by Gjosa. Πρόκειται για μία κεφαλή ντους, που μειώνει την κατανάλωση νερού κατά 61% σε σύγκριση με τις τυπικές κεφαλές, ενώ χρησιμοποιεί τεχνολογία κινητήρων πυραύλου που κάνει το λούσιμο μια πολυτελή και μοναδική εμπειρία. Με την χρήση της κεφαλής αυτής, γίνεται εξοικονόμηση δισεκατομμυρίων λίτρων νερού ετησίως, προς το παρόν όμως, έχει σχεδιαστεί για χρήση μόνο σε κομμωτήρια.

Η L'Oréal, παρουσίασε επίσης στο πλαίσιο της VivaTech 2022, τις νέες συνεργασίες της με σημαντικούς ηγέτες στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης και βιωσιμότητας, όπως η Verily και η Clue. Συγκεκριμένα, με την Clue, η L'Oréal θα συνεργαστεί για να εξετάσουν την σύνδεση του εμμηνορροϊκού κύκλου με την υγεία του δέρματος, ενώ με την Verily έχουν στόχο να δημιουργήσουν νέες υπηρεσίες που θα απευθύνονται σε δερματολόγους και καταναλωτές, μέσα από έρευνες που σχετίζουν την επιστήμη της βιολογίας, με τον τρόπο ζωής και την υγεία του δέρματος.

«Στη L'Oréal πιστεύουμε ότι η ομορφιά βρίσκεται εκεί που η επιστήμη και η τεχνολογία συναντώνται, και ότι αυτοί είναι οι παράγοντες που θα παίξουν καταλυτικό ρόλο στη διαμόρφωση του μέλλοντος της ομορφιάς», αναφέρει η Barbara Lavernos, Αναπληρώτρια Διευθύνουσα Σύμβουλος, υπεύθυνη Έρευνας, Καινοτομίας και Τεχνολογίας στη L'Oréal και συνεχίζει: «Συνδυάζοντας την μακροχρόνια επιστημονική μας γνώση και τεχνογνωσία δεδομένων με πρωτοπόρες φυσικές και ψηφιακές καινοτομίες τεχνολογίας, επανεφευρίσκουμε και εντείνουμε τις εμπειρίες ομορφιάς για να ικανοποιήσουμε τις ανεκπλήρωτες επιθυμίες, τα όνειρα και τις φιλοδοξίες των καταναλωτών μας σε όλο τον κόσμο».

Η VivaTech που διοργανώθηκε φέτος, έδωσε την δυνατότητα στους επισκέπτες που παραβρέθηκαν ζωντανά στο Παρίσι, ή υβριδικά μέσω του υπολογιστή τους, να πάρουν μια γεύση από το πως κορυφαίες εταιρείες στον κλάδο τους, διαμορφώνουν το μέλλον της τεχνολογίας και της ομορφιάς και αναζητούν τρόπους εξέλιξης που να είναι συμβατοί με καινοτόμες λύσεις και συνεργασίες που ωφελούν την κοινωνία και το περιβάλλον. Η L'Oréal θέτει τα θεμέλια για «εμπειρίες» ομορφιάς μέσα στο πλαίσιο του Web 3.0 και απευθύνεται σε μια νέα γενιά καταναλωτών, που επιθυμούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας με τον απαραίτητο σεβασμό στο περιβάλλον και τη βιωσιμότητα.