Emily Ratajkowski: 19 λήψεις για τον τίτλο της βασίλισσας του swimwear
Η μεταφεμινίστρια και τολμηρή σε δηλώσεις και πόζες Emily Ratajkowski κάνει την πρώτη της απόπειρα ως σχεδιάστρια μόδας συνυπογράφοντας για εταιρία μαγιό τη δική της σειρά.
Η EmRata γνωρίζει ότι η ίδια είναι το πλέον ευπώλητο προϊόν με μπικίνι και ως τέτοια πρωταγωνιστεί στη διαφημιστική καμπάνια εξασφαλίζοντας δημοφιλία.
Αυτή είναι η πρώτη απόπειρα της ως σχεδιάστρια μόδας επενδύοντας στις αναλογίες της αλλά και τα 15 εκατομμύρια followers στα social media . Στην πρώτη της συλλογή "Inamorata" η Ratajkowski προτείνει έξι εμφανίσεις με polka dot και leopard-print.
Το 2015, η κερδοφόρα αγορά των γυναικείων μαγιό "έφερε" στα ταμεία το 68% του συνόλου των κερδών της βιομηχανίας της μόδας. Το swimwear πρόκειται να αποφέρει ως είδος περίπου 2.2 δισεκατομμύρια δολάρια στη μόδα μέχρι το 2022 ισχυρίζονται οι αναλυτές μόδας.
«Βούλιαξε» η Αττική: Βροχή ενάμιση μήνα μέσα σε δύο ώρες - Στη Δάφνη το περισσότερο νερό
19:46
Αγρότες: Κορύφωση εξόδου μετ' εμποδίων για τους εκδρομείς - Κλιμάκωση μετά τις γιορτές
19:35
ΟΗΕ: Ο ναυτικός αποκλεισμός της Βενεζουέλας από τις ΗΠΑ παραβιάζει το διεθνές δίκαιο
19:30
Φον ντερ Λάιεν: Η ΕΕ θα συνεχίσει να προστατεύει την ελευθερία της έκφρασης
19:21