ΜΟΔΑ

Γκάλ Γκαντότ: από Αμαζόνα νέα μούσα της Revlon

Γκάλ Γκαντότ: από Αμαζόνα νέα μούσα της Revlon

Η Wonder Woman ή αλλιώς η πιο εμπορική star του 2017 Γκαλ Γκαντότ δεν θα έμενε καθηλωμένη σε ένα σύμπαν υπερηρώων. H καλλονή από το Ισραήλ ξέρει ότι η ομορφιά της είναι εξίσου ευπώλητη και η Revlon την επιβεβαιώνει ορίζοντας της ως νέα μούσα της εταιρίας καλλυντικών.

Η εκστρατεία "Live Boldly" καθιερώνει τη Γκαντότ ως το επίσημο πρόσωπο του κολοσσού στη βιομηχανία ομορφιάς και η Γκαντότ αναλαμβάνει δυναμικά έναν από τους πλέον κερδοφόρους ρόλους της ζωής της. Είναι κοινό μυστικό ότι ένα το να είσαι πρόσωπο μιας εταιρίας καλλυντικών μπαίνεις σε μια ελίτ κερδίζοντας εκατομμύρια.

Θεωρείται ως το Άγιο Δισκοπότηρο για τους star. Όταν ένα διάσημο brand σε υπογράφει γιατί είσαι αρκετά διάσημος για να πουλάς προϊόντα μόνο με μια εικόνα σου έχεις πλέον καθιερωθεί στη βιομηχανία του στιλ και του θεάματος και θα κερδίσει εκατομμύρια δολάρια με πολύ μεγαλύτερη ευκολία από τα χρονοβόρα κινηματογραφικά γυρίσματα.

Τα ετήσια έσοδα της Kendall Jenner αυξήθηκαν από 4 εκατομμύρια δολάρια το 2015 σε 10 εκατομμύρια δολάρια το 2016 λόγω της συνεργασίας της με την Estée Lauder. Τα μοντέλα εξαρτώνται εδώ και χρόνια από τις διαφημιστικές καμπάνιες ομορφιάς για να κερδίσουν έσοδα καθώς κερδίζουν το πολύ 125 δολάρια την ημέρα -ακόμη και αν ποζάρουν για τη Vogue σημειώνει το Quartz.

Bέβαια η Γκαντότ δεν αναλαμβάνει μόνο να είναι το όμορφο πρόσωπο της εταιρίας. Θα δώσει συνεντεύξεις τύπου, θα κάνει εμφανίσεις εκ μέρους της Revlon, θα φωτογραφίζετε φορώντας μόνο προϊόντα Revlon (στις πρόσφατες Χρυσές Σφαίρες φορούσε τα Super Lustrous Lipstick, Mega Multiplier Mascara και ColorStay Foundation) και ακόμη και αν δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό το ποσό του συμβολαίου της Γκαντότ η βιομηχανία μιλάει για μια επένδυση που θα αποδώσει.

"Είμαι εξοικειωμένη με τη Revlon από τότε που μπορώ να θυμηθώ τον εαυτό μου να φοράω μακιγιάζ", δήλωσε η Γκαντότ στο WWD.

Η Revlon Inc (που ανάμεσα σε άλλα brands έχει και τα Elizabeth Arden και την Almay) στοχεύει σε πωλήσεις ύψους 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2022.

Το ρίσκο μιας Γκαντότ

https://www.instagram.com/p/BdvCABilvWj

Ωστόσο πολύ μιλάνε για μια ριψοκίνδυνη επιλογή του κολοσσού καθώς η Γκαντότ είναι μεν διάσημη, έχει δε υπερασπιστεί τα εθνικά συμφέροντα του Ισραήλ με τη θητεία της στις ένοπλες δυνάμεις της χώρας -ένα γεγονός που στο παρελθόν προκάλεσε αντιδράσεις. Μόλις πριν λίγους μήνες ο Λίβανος απαγόρευσε την προβολή της ταινίας Wonder Woman στους κινηματογράφους λόγω του παρελθόντος της Γκαντότ στον ισραηλινό στρατό ενώ το 2009 η Oxfam International διέκοψε της σχέσης της με την Κρίστεν Ντέιβις (τη Σάρλοτ του Sex and the City) όταν έγινε πρόσωπο της Ahava Dead Sea Laboratories από το Ισραήλ.

Αξίζει ένα τέτοιο ρίσκο για μια Γκαντότ; "Οτιδήποτε σας κάνει να αισθάνεστε πιο σίγουρες, πιο όμορφες και καλύτερες, έχει να κάνει με τον [φεμινισμό]" είπε η Γκαντότ για τη νέα καμπάνια #LiveBoldly και η τολμηρή αυτή συμμαχία ξεκινάει.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ