ΜΟΔΑ

Kίρα Νάιτλι: επιστρέφει ως μούσα για τη Chanel δέκα χρόνια μετά

Kίρα Νάιτλι: επιστρέφει ως μούσα για τη Chanel δέκα χρόνια μετά

Μια δεκαετία μετά την πρώτη της καμπάνια για το άρωμα της Chanel η Κίρα Νάιτλι είναι ακόμη μια φορά η ιδανική κομψότητα για τον οίκο μόδας και κοσμετολογίας.

Η Νάιτλι πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια του Coco Mademoiselle της Chanel σε film μικρού μήκους.

Η 32χρονη ηθοποιός επαναλαμβάνει τον σκανδαλιάρικο ρόλο της από τις προηγούμενες διαφημιστικές καμπάνιες συνεχίζοντας ένα "ξέγνοιαστο παιχνίδι αποπλάνησης".

Σε σκηνοθεσία Γιόχαν Ρενκ, το καινούριο ρομαντικό όραμα παρουσιάζει τη Νάιτλι στο παριζιάνικο διαμέρισμά της το πρωί μετά από ένα άγριο πάρτι, να εγκαταλείπει τον εραστή της.

Οι νέες εικόνες δίνουν ζωή στα διαρκή ιδεώδη πίσω από το άρωμα, το οποίο, σύμφωνα με τη Chanel "είναι για όλους εκείνους που αγκαλιάζουν ολόψυχα την τρέλα τους, το πάθος τους και την υπερβολή τους με ένα ανοιχτό χαμόγελο".

Ο Olivier Polge, αρωματοποιός-δημιουργός για τον οίκο Chanel ανέφερε ότι "ήθελε να παραμείνει κοντά στον αρχικό τύπο του αρώματος δίνοντας μια εντελώς νέα διάσταση".

Mετά την Κρίστεν Στιούαρτ

Τον Αύγουστο του 2017 μια άλλη πρέσβειρα της εταιρίας, η Αμερικανίδα ηθοποιός και τραγουδίστρια Κρίστεν Στιούαρτ, παρουσίασε το Gabrielle, ένα ακόμη άρωμα του οίκου σε ένα κλιπ διάρκειας ενός λεπτού, που σκηνοθέτησε ο Ρίνγκαν Λέντουιτζ.

Η 27χρονη Κρίστεν, δείχνει αρκετό δέρμα, φορώντας μόνο κουρέλια από σεντόνια καθώς κυλιέται σε ένα κρεβάτι πριν σηκωθεί κι αρχίσει να τρέχει (στο τέλος τα αφήνει να πέσουν από πάνω της). Όλα αυτά υπό τους ήχους του Runnin της Μπιγιονσέ.

Το καινούργιο άρωμα έχει επωνυμία προς τιμήν της ιδρύτριας του οίκου, της Γκαμπριέλ Κοκό Σανέλ.

"Ηθελημένα ακολουθήσαμε τον αντίθετο δρόμο από την αφήγηση μιας ιστορίας" εξηγεί ο Τομάς ντι Πρε ντε Σεν Μορ, επικεφαλής Πόρων Δημιουργικού στον οίκο Chanel.

"Θέλαμε να υπογραμμίσουμε ένα συναίσθημα το οποίο μπορεί να γίνει αντιληπτό μέσα σε δευτερόλεπτα, να εξιστορήσουμε μια αίσθηση αντί μια ιστορία. Η αναφορά σε ένα συγκεκριμένο πρόσωπο - πολύ περισσότερο στην Γκαμπριέλ Σανέλ - είναι κάτι καινούργιο για τον οίκο Chanel. Αντί να ανατρέξουμε στη ζωή της, επιλέξαμε να στρέψουμε τον προβολέα στην ελεύθερη και επαναστατική καρδιά και στην προσωπικότητά της" δήλωσε ο Ντι Πρε ντε Σεν Μορ.

"Με την Κρίστεν Στιούαρτ και αυτό το φιλμ, που ξεφεύγει από την αφήγηση διατηρώντας μόνο το πνεύμα της, θέλουμε να αγγίξουμε όλες τις γυναίκες, αλλά, ταυτόχρονα και κάθε γυναίκα ξεχωριστά. Καμιά δε θα το βιώσει με τον ίδιο τρόπο. Εξαρτάται από τις αντιλήψεις της καθεμιάς, από τις εμπειρίες στη ζωή της, από την προσωπικότητα και τα συναισθήματά της. Με αυτό το φιλμ, θα απλώσουμε το χέρι μας προς κάθε μία γυναίκα, όλου του γυναικείου τμήματος της ανθρωπότητας" κατέληξε.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ