ΜΟΔΑ

Τhe Look: Τόρι Σπέλινγκ & augmented reality αλλάζουν την αγορά του beauty στην TV

Τhe Look: Τόρι Σπέλινγκ & augmented reality αλλάζουν την αγορά του beauty στην TV

H κόρη του μεγιστάνα της TV Άαρον Σπέλινγκ, η Τόρι Σπέλινγκ που μας συστήθηκε στο Χτυποκάρδια στο Μπέβερλι Χιλς στα 90s και έκτοτε απασχολεί τα media με τις εγκυμοσύνες, το γάμο της αλλά και τα μόνιμα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει, επιστρέφει στους μικρούς δέκτες με ένα reality show ομορφιάς που επενδύει στην τεχνολογία.

Το "The Look: All Stars", ένα νέο τηλεοπτικό reality με θέματα τη μόδα και την ομορφιά κάνει ντεμπούτο στις 24 Ιουνίου στους τηλεοπτικούς σταθμούς CW / MyNetwork της Sinclair Broadcast Group και θέλει να ανατρέψει όλα όσα ξέραμε για το είδος.

Το reality επικεντρώνεται σε αλλαγές στην εμφάνιση από την κορυφή έως τα νύχια με τη βοήθεια κορυφαίων κομμωτών, μακιγιέρ και επαγγελματιών από τον χώρο της μόδας.

Μαζί με την Τόρι Σπέλινγκ θα παρουσιάζει το σόου ο hairstylist διασημοτήτων Kim Vo, o οποίος θα είναι συμπαρουσιαστής και μέντορας των αντίπαλων ομάδων και θα διατυπώνει σχόλια.

Οι δραστικές αλλαγές έχουν στόχο να παρέχουν συγκεκριμένες οδηγίες στο κοινό μέσω χρονομετρημένων προκλήσεων.

Η κατεύθυνση που έχουν λάβει οι συντελεστές του τηλεοπτικού reality είναι να δοθεί έμφαση στο κομμάτι της εκπαίδευσης και να περιοριστεί το δράμα.

"Η εκπομπή είναι μια πλατφόρμα παροχής tips ομορφιάς και συμβουλών για τη βελτίωση της συνολικής εμφάνισης κάποιου", δήλωσε ο Ρίντα Χαν, επικεφαλής του τμήματος μόδας και ομορφιάς και των προγραμμάτων lifestyle στη Sinclair Broadcasting. "Οι άνθρωποι της αληθινής ζωής θα δουν τους εαυτούς τους να μεταμορφώνονται και οι εμπνευσμένες εμφανίσεις ωθούν τη φαντασία" ανέφερε.

Mε τη συνδρομή της επαυξημένης πραγματικότητας

Ενώ υπάρχουν πολλά reality ομορφιάς, το "The Look: All Stars" διαφέρει λόγω της αξιοποίησης της επαυξημένης πραγματικότητας από το Perfect365 που δίνει τη δυνατότητα εικονικών δοκιμών των προϊόντων.

Επιπλέον, το κοινό θα μπορεί να χρησιμοποιήσει ορισμένα προϊόντα που θα δίνονται ως δώρα μέσω των social media ή ειδικών προσφορών.

Θρύλοι της ομορφιάς, μύθοι της μόδας και αναγνωρίσιμα ονόματα από τον κόσμο ψυχαγωγίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης εμφανίζονται στο νέο reality show ως κριτές και εμπειρογνώμονες, σύμφωνα με το WWD.

Μια ομάδα ανά επεισόδιο θα κερδίζει ένα μεγάλο βραβείο που περιλαμβάνει ένα VIP πακέτο διακοπών και προϊόντα ομορφιάς.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ