"Ο στόχος μας με την ψηφιακή πλατφόρμα Elbi είναι να μετατρέψουμε τουλάχιστον το 1% της συνολικής ενέργειας που επενδύουμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε δράσεις που έχουν θετικό αντίκτυπο στον υπόλοιπο κόσμο" είπε το top model από τη Ρωσία Νατάλια Βοντιάνοβα για τη φιλανθρωπική της κίνηση με τον γαλλικό οίκο μόδας Balmain.

Ο γαλλικός οίκος μόδας Balmain συνεργάστηκε με το μοντέλο Νατάλια Βοντιάνοβα για την καταπολέμηση της παιδικής φτώχειας με την πώληση ειδικής τσάντας στο Elbi.

Η εφαρμογή Elbi, συνιδρύτρια της οποίας είναι η Ρωσίδα μοντέλο και ηθοποιός Νατάλια Βοντιάνοβα, προωθεί πωλήσεις και διαγωνισμούς για την ενίσχυση φιλανθρωπικών σκοπών.

Το μοντέλο συνεργάστηκε με τον Balmain, για την καταπολέμηση της παιδικής φτώχειας, με την πώληση μιας τσάντας, αποκλειστική έκδοση της κλασσικής τσάντας ώμου BBox σε ασημί μεταλλικό δέρμα.

balm

Η Elbi, μια πλατφόρμα που φέρνει τη δύναμη του κοινωνικού και ψηφιακού κόσμου σε φιλανθρωπικές οργανώσεις και τις συνδέει με ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, είναι μια από τις επιχειρηματικές κινήσεις της Βοντιάνοβα.

"Αυτό μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά" είπε υπογραμμίζοντας τη φιλανθρωπική ατζέντα της μόδας.

Louis Vuitton Χ Unicef

Ο οίκος Louis Vuitton θα ενισχύσει το έργο της Unicef για τρίτη συνεχή χρονιά μέσω της πώλησης των ασημένιων βραχιολιών Lockit σε έντονους χρωματισμούς.

Τα βραχιόλια πωλούνται έναντι 198 ευρώ, από τα οποία τα 110 είναι δωρεά στην Unicef. Η οργάνωση έχει συγκεντρώσει 5 εκατομμύρια δολάρια από το 2016, όταν ξεκίνησε η εκστρατεία σε συνεργασία με τον γαλλικό οίκο πολυτελών ειδών.

Με το ποσό αυτό έχουν διασφαλιστεί για τα παιδιά στη Συρία και στις γειτονικές χώρες ασφαλές πόσιμο νερό, τρόφιμα, εγκαταστάσεις υγιεινής και ιατρική περίθαλψη, καθώς και ρούχα και κουβέρτες για τους χειμερινούς μήνες.

Η Unicef εκτιμά ότι η σύμπραξη διευκόλυνε τη σωτήρια προμήθεια με νερό 1,5 εκατομμυρίων παιδιών και των οικογενειών τους το 2017.

Το ασημένιο σχέδιο κλειδαριάς είναι εμπνευσμένο από την κλειδαριά Tumbler Lock στις αποσκευές του οίκου, που εφευρέθηκε από τον Georges Vuitton, γιο του ιδρυτή του οίκου, Louis Vuitton το 1890 για να προστατεύει τα υπάρχοντα των πελατών του.

Το σύμβολο της προστασίας επιλέχθηκε για να υποδηλώσει την υπόσχεση της μάρκας να βοηθά τα παιδιά σε επείγουσα ανάγκη.

Διαβάστε επίσης
Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!