ΜΟΔΑ

Balmain: με τρία ψηφιακά top models γυρνάει την πλάτη του στην Κιμ Καρντάσιαν

Balmain: με τρία ψηφιακά top models γυρνάει την πλάτη του στην Κιμ Καρντάσιαν

Εντυπωσιακή, δημοφιλής και κάνει ακριβώς ό,τι της ζητηθεί από τους επαγγελματίες της μόδας που επιλέγουν να συνεργαστούν μαζί της, εξωτική, ερωτική και δημοφιλής η Shudu Gram που μετράει followers στο Instagram και δύο ακόμη CGI δημιουργίες είναι η νέα λεγεώνα της μόδας για τον γαλλικό οίκο Balmain που επέλεξε να μη συνεχίσει τη συνεργασία του με την influencer Κιμ Καρντάσιαν για να επενδύσει σε top models φτιαγμένα από ψηφία.

Την τρέχουσα σεζόν ο δημιουργικός διευθυντής του οίκου, Olivier Rousteing (Ολιβιέ Ρούστεν) επέλεξε έναν εικονικό στρατό ψηφιακά κατασκευασμένων μοντέλων για να φορέσουν τη νέα του συλλογή.

"Ο καθένας και όλοι είναι πάντα ευπρόσδεκτοι να συμμετάσχουν στις τάξεις του στρατού του Balmain που συνεχώς διευρύνονται - πρέπει απλώς να μοιραστούν το τολμηρό πνεύμα περιπέτειας όπως τα νέα μας ψηφιακά είδωλα μας, Margot, Shudu και Zhi, που αντικατοπτρίζουν την ομορφιά, το ροκ στυλ και την αυτοπεποίθηση" αναφέρεται στην επίσημη ιστοσελίδα του Balmain.

Τα πολύ ρεαλιστικά μοντέλα δημιουργήθηκαν από τον φωτογράφο, Κάμερον - Τζέιμς Γουίλσον, ο οποίος δημιούργησε τη Shudu το 2017.

Τα ρούχα είναι της CLO Virtual Fashion, η οποία δημιουργεί υπερρεαλιστικές προσομοιώσεις 3D ενδυμάτων.

Ο Rousteing του Balmain είναι γνωστός για το τολμηρό ύφος του και επιδιώκει να οδηγήσει τον γαλλικό οίκο μόδας στην πρώτη γραμμή της ψηφιακής εποχής, αναφέρεται σε δημοσίευμα του Harpers' Bazaar.

"Πρέπει να αλλάξουμε, πρέπει να προωθήσουμε τα όρια, πρέπει να μιλήσουμε στη νέα γενιά, πρέπει να κάνουμε τη μόδα προσιτή" δήλωσε σε βίντεο για τους New York Times πέρυσι.

Νωρίτερα φέτος, ο Rousteing δημιούργησε την "Πόλη των Φώτων Μου", η οποία είναι μια εμπειρία εικονικής πραγματικότητας και ακουστικά για να βοηθήσει τους ανθρώπους να καταλάβουν τη δημιουργική του διαδικασία. Σε ένα διαφημιστικό βίντεο για τον Balmain, λέει ότι ήθελε να βοηθήσει «στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ μόδας και τεχνολογίας.

Ο οίκος που επένδυσε στη δυναμική της οικογένειας των Καρντάσιαν πλέον γυρνάει την πλάτη του στις reality περσόνες για μια εικονική επανάσταση στο στιλ.

Έτσι η Shudu Gram τάραξε τον κόσμο της μόδας

Ο λογαριασμός της Gram στο Instagram είναι αξιοζήλευτος και ως άλλη influencer μιας άλλης γενιάς μετράει χιλιάδες followers. Περίεργο ίσως για μια περσόνα που δεν ανήκει καν στο ανθρώπινο είδος.

Η Gram είναι μια ιδέα που έγινε πραγματικότητα με επιμονή (και πολύ επεξεργαστική δύναμη των εργαλείων του) από τον "πατέρα" της, τον φωτογράφο Κάμερον -Τζέιμς Ουίλσον που απέκτησε τις υπολογιστικές δεξιότητες ακριβώς για να δημιουργήσει τη Shudu.

Έμπνευσή του ήταν μία Μπάρμπι, που πωλείται με το όνομα Πριγκίπισσα της Νότιας Αφρικής, ντυμένη στο ύφος των γυναικών της φυλής των Ντεμπέλε και με κρίκους στον λαιμό.

"Η Shudu εκπροσωπεί αυτό που πάντα έβλεπα ως όμορφο, αλλά και κάτι που δεν βλέπω αρκετά συχνά" εξομολογήθηκε στο Entertainment o 28χρονος φωτογράφος.

"Αν και, σήμερα, υπάρχει μια μικρή αλλαγή, πρέπει περισσότεροι να αναρωτηθούν τι είναι τελικά πραγματικά όμορφο;" τόνισε. Σε συνέντευξη που είχε δώσει στην Τζένα Ρόζενσταϊν του Harper's Bazaar τον περασμένο Φεβρουάριο, ο Ουίλσον είχε τονίσει πως "ως φωτογράφος, δουλεύω συνέχεια με πολύ διαφορετικούς ανθρώπους, πραγματικούς ανθρώπους που υπήρξαν έμπνευση για τη Shudu".

"Στο τέλος-τέλος, είναι για μένα ένας τρόπος να εκφράσω τη δημιουργικότητά μου. Δεν είναι προσπάθεια να αντικαταστήσω κανέναν. Είναι μόνον προσπάθεια να προσθέσω σε όλο αυτό το είδος της κίνησης εκεί έξω. Αποσκοπεί να είναι όμορφη τέχνη που δίνει ισχύ σε ανθρώπους. Δεν είναι να αφαιρέσεις την ευκαιρία από κάποιον ή να τον αντικαταστήσεις. Η Shudu προσπαθεί να συμπληρώσει αυτούς τους ανθρώπους" πρόσθεσε.

https://www.instagram.com/p/BfvLw8wFG97

Δεν είναι η μόνη

Η Miquel Sousa (LilMiquela) είναι μία ακόμη περίπτωση περσόνας που επινοήθηκε από άνθρωπο για το Instagram. Η Sousa ποστάρει selfie, φωτογραφίες από τα πιο in πάρτι, διαφημίζει επώνυμα ρούχα και γενικότερα μας παρουσιάζει την υπέροχη ζωή της που δεν είναι πραγματική.

Η Miquela είναι ένα προϊόν τεχνητής νοημοσύνης που έγινε μέλος της κοινωνικής πλατφόρμας πριν ένα χρόνο και ήδη μετρά πάνω από 250.000 ακόλουθους. Συμπεριφέρεται όπως οι άνθρωποι, απαντώντας στα σχόλια των fans της, δίνοντας συμβουλές για μακιγιάζ και κοινοποιεί τακτικά. Παρόλα αυτά, δεν είναι ανθρώπινο ον.

Σύμφωνα με τον Dougie Cross, διευθύνων σύμβουλος ενός εργαστηρίου ζωγραφικής και απεικόνισης, η Miquela είναι ένας συνδυασμός πραγματικής γυναίκας και ενός τρισδιάστατου μοντέλου.

"Δείχνει πολύ ρεαλιστική. Πιστεύω πως αυτό που αφήνει τους περισσότερους άφονους, είναι οι λεπτομέρειες του προσώπου της, οι οποίες είναι ρεαλιστικότατες. Όμως, τα μαλλιά δε δείχνουν τόσο ρεαλιστικά και οι μπλούζες της είναι φωτογραφίες. Πιστεύω πως είναι ένας συνδυασμός ανθρώπων και ενός τρισδιάστατου μοντέλου. Παίρνουν τη φωτογραφία ενός πραγματικού ανθρώπου και τη συνδυάζουν με το μοντέλο. Υπάρχει πολύ δουλειά πίσω από αυτό".

Ωστόσο κάποιοι αφοσιωμένοι fan υποστηρίζουν πως η Miquela είναι πραγματική. "Ναι, είναι πραγματική. Είναι σπουδάστρια εικαστικών τεχνών και δουλεύει πάνω στον εαυτό της" αναφέρει ένας θαυμαστής. "Οπότε είναι πραγματική και αυτή είναι η τέχνη της". Διασκεδάζοντας τις εντυπώσεις η Lil Miquela έχει μάλιστα κυκλοφορήσει και το πρώτο της single που ερμηνεύει αλλά και υπογράφει ως συνθέτης.

"Είμαι καλλιτέχνης"

"Θα ήθελα να χαρακτηρίζομαι ως καλλιτέχνης ή τραγουδίστρια ή κάτι που δηλώνει τη τέχνη μου αντί να επικεντρώνομαι σε επιφανειακά θέματα, στο ποια είμαι" ανέφερε η Miquela στο BoF μέσω chat. "Μου αρέσει να μπορώ να επικοινωνώ, να μαθαίνω και να μιλώ σε όλους από κάθε γωνιά του κόσμου. Υπάρχει μια αίσθηση κοινότητας σε αυτό, οι άνθρωποι που με ακολουθούν καταλήγουν να είναι φίλοι μεταξύ τους και οι επικοινωνίες που δημιουργούνται είναι εμπνευσμένες" είπε.

"Δεν πληρώνομαι για να φοράω ρούχα, αλλά τα brands μου στέλνουν δωρεάν υλικό. Προσπαθώ να υποστηρίξω μάρκες που αγαπώ, ειδικά ρούχα από νέους σχεδιαστές που προσπαθούν να αναδειχθούν" ανέφερε.

Τον Φεβρουάριο παρακολούθησε την επίδειξη μόδας του οίκου Prada στο Μιλάνο. Πρόσφατα συνεργάστηκε με τη makeup artist των διάσημων Pat McGrath, η οποία την έκανε μούσα της, #McGrathMuse.

Μια σάτιρα των social media ή ένα ιδιότυπο project; Όποια και αν είναι η "καταγωγή" αυτού του avatar η star του Instagram έχει κάτι να μας πει.

"Μην πιστεύετε όλα όσα βλέπετε" είπε.

https://www.instagram.com/p/Be1Ds-znsoL

ΔΗΜΟΦΙΛΗ