Στην επιδραστικότητα και τους αναρίθμητους followers του επαγγελματία snowboarder Ayumu Hirano επένδυσε η UNIQLO, ιαπωνικής εταιρείας λιανικής πώλησης ειδών ένδυσης υπογράφοντας συμβόλαιο μαζί του ως πρεσβευτής της εταιρίας που πρεσβεύει το athleisure.

Διαβάστε επίσης

Ο Hirano κέρδισε δύο φορές χρυσό μετάλλιο στον αγώνα superpipe ανδρών στα Winter X Games και είναι κάτοχος ασημένιων μεταλλίων στο half-pipe χιονοσανίδας στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς του 2014 και του 2018.

Σχολιάζοντας την είδηση ο προεδρεύων και διευθύνων σύμβουλος της UNIQLO καλωσόρισε τον Hirano τονίζοντας ότι όλοι εμπνέονται από τα επιτεύγματά του, τη δημιουργικότητα και το στυλ του, όχι μόνο στο snowboard, αλλά επίσης και σε ό,τι αφορά την αισθητική της μόδας.

"Το στυλ και η φαντασία του, όταν αγωνίζεται, ξεπερνούν τις προσδοκίες, οπότε θα επιτύχουμε κάτι πραγματικά μοναδικό μέσα από αυτή τη συνεργασία. Ανυπομονούμε να τον υποστηρίξουμε με ειδικά προϊόντα LifeWear που διαθέτουν προηγμένες τεχνολογίες, βοηθώντας ώστε να φτάσει σε ακόμη μεγαλύτερα ύψη στο μέλλον", σημείωσε.

Ως παγκόσμιος πρεσβευτής του brand ο Hirano θα αγωνιστεί στο Dew Tour στο Μπρέκενριτζ του Κολοράντο, τον Δεκέμβριο.

Για τον σχεδιασμό του ρουχισμού που θα φορά στους αγώνες ο αθλητής συνεργάστηκε με την ομάδα έρευνας και ανάπτυξης (R & D) του brand UNIQLO στο Τόκιο και συνδύασαν διάφορα στοιχεία και τεχνολογίες LifeWear για ελαφρύ εξοπλισμό υψηλής λειτουργικότητας, ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του και να ενισχύει την απόδοσή του.


Διαβάστε επίσης

«Πλήρωσα πάρα πολλά»: Ιάπωνας αγόρασε τόνο 278 κιλών σε τιμή ρεκόρ

Ταξίδι στο… χρόνο: Αεροπλάνο απογειώθηκε το 2019 και προσγειώθηκε το 2018

Γάμος πολλών διαστάσεων: Ο άνδρας που νυμφεύτηκε ένα… ολόγραμμα

Η τελευταία δημόσια εμφάνιση του Ιάπωνα αυτοκράτορα Ακιχίτο πριν παραιτηθεί