Η Αντριάνα Λίμα χάρισε κλάμα σε έναν τελευταίο αποχαιρετισμό στό σόου που την ανέδειξε και την καθιέρωσε ως σούπερ μοντέλο, η Κένταλ Τζένερ και η Τζίτζι Χαντίντ απέδειξαν ότι ξέρουν πως να περπατάνε στην πασαρέλα φορώντας φτερά, υφάσματα που παραπέμπουν σε αλεξίπτωτα και η Χάρλoου έφερε τη διαφορετικότητα σε ένα υπερθέματα που κάθε χρόνο προσφέρει λάμψη και καλλονές στο αδηφάγο μάτι.

Όμως όπως έχουν προειδοποιήσει οι αναλυτές, η εταιρία που κάποτε είχε μονοπώλιο στην αγορά των εσωρούχων πρέπει να φρεσκάρει τις αξίες και τα μηνύματα της.

Το ετήσιο σόου στη Νέα Υόρκη είχε τα πάντα. Μοντέλα, μοντέλα, μοντέλα, εκκεντρικές εμφανίσεις, καλλιτέχνες στη σκηνή, κοσμήμαρα, περίτεχνα εσώρουχα, διαμαντένιο στηθόδεσμο, μια λεγεώνα από καλλονές που μαγνητοσκοπήθηκαν για να διεκδικήσουν τηλεθέαση στο ABC στις ΗΠΑ και άλλες 190 χώρες σε όλο τον κόσμο όμως δεν θα αναχαιτίσουν τον πόλεμο στην αγορά που η εταιρία δείχνει να χάνει.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Quartz η εταιρία που κάποτε καθιέρωνε καριέρες έχει χάσει από τον ολοένα και αυξανόμενο ανταγωνισμό. Η τηλεθέαση του σόου είναι στο ναδίρ, το ίδιο και τα έσοδα.

"Ο καταναλωτής πλέον δεν ενδιαφέρεται για τα supermodels" λέει ο οικονομικός αναλυτής της βιομηχανίας μόδας Randal Konik που συνεργάζεται με την εταιρία. Η VS διέκοψε την παραγωγή ρούχων και μαγιό το 2016 και τον Αύγουστο της ίδιας χρονιάς έβαλε λουκέτο σε 20 καταστήματα λόγω χαμηλών πωλήσεων.

Το σεξ πουλάει;

 

Η υπερσεξουαλικοποιημένη αισθητική της εταιρίας απευθύντεαι περισσότερο στο αντρικό κοινό και αυτό είναι ένα από τα πιο θεμελιώδη προβλήματα της ετικέτας. Την τελευταία δεκαετία, το μάρκετινγκ που απευθύνεται σε γυναίκες επενδύει σε αξίες όπως ο δυναμισμός, εναντίωση σε στερεότυπα και άνοιγμα σε κάθε γυναικείο σωματότυπο. Η Victoria's Secret δεν δείχνει να προσαρμόζεται σε αυτή την τάση.

Ποιοτική έρευνα της YouGov για την εταιρία έδειξε ότι η εκτίμηση των γυναικών απέναντι της έχει πέσει αισθητά από το 2013 και μετά. Το μεταφεμινιστικόπ κίνημα #MeToo δεν βοηθάνε το σεξ να πουλήσει όπως παλιά.

Επιπλέον, η VS αντιμετωπίζει σοβαρό ανταγωνισμό στην αγορά που κάποτε όριζε. Aerie, Fenty X Savage που υπογράφει η Rihanna αλλά και οι αλυσίδες καταστημάτων True & Co, Lively και ThirdLove απειλούν να διεκδικήσουν το μεγαλύτερο μέρος της πίτας από τα πολλά δισεκατομμύρια που κάθε χρόνο αγοράζουν δαντέλες και "ευγενικά" υφάσματα. Σε όλα τα παραπάνω ας προστεθεί και η σειρά εσωρούχων της Amazon που θέλει να είναι η Google του εμπορίου.

Η Victoria's Secret επένδυσε σε μια πολύ συγκεκριμένη εικόνα γυναίκας, τις Αμαζόνες όπως οι Heidi Klum, Tyra Banks και Gisele Bundchen. Γυναίκες που καθιερώθηκαν και έγιναν επιχειρήσεις μετά την ανάδειξη τους σε Αγγελάκια.

Όμως το μυστικό για να έχει αυξήσεις στις πωλήσεις η εταιρία δεν βρίσκεται στη χώρα των καλλονών. Η εταιρία πρέπει να αρχίσει να ακούει τις γυναίκες" καταλήγει το ρεπορτάζ.

Διαβάστε επίσης
Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!