H σχέση μεταξύ των MME και του κοινού που αγαπά τα σκάνδαλα, είτε πραγματικά είτε ψεύτικα, αλλά και τα fake news... 'Όλα αυτά είναι φαινομενικά άσχετα με τη Μόδα, αλλά ο σχεδιαστής  Jeremy Scott τα έφερε στο επίκεντρο της συλλογής του για τη σεζόν Φθινόπωρο 2019, την οποία που παρουσίασε σε επίδειξη στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης.

Τα ρούχα ήταν όλα ασπρόμαυρα, ένας φόρος τιμής στις εφημερίδες με τυπωμένες κραυγαλέες φράσεις όπως «Chaos», «Scandal», «Tragedy», «Panic!» και «Psycho»Για την εμπνευσμένη από τις εφημερίδες και τα tabloid συλλογή του ο Αμερικανός σχεδιαστής συνεργάστηκε με την καλλιτέχνη Αλεξάντρα Μιρ για να δημιουργήσει φορέματα, παντελόνια, φούστες και μπερέ με σχέδια επιθετικά και εκκωφαντικά πρωτοσέλιδα.

Τα γυναικεία κομμάτια της συλλογής ήταν ρούχα για πάρτι, φουσκωτά τούλινα φορέματα που θύμιζαν χορό αποφοίτησης των 80’s, στυλάτες φούστες φορεμένες με δραματικά πέπλα, δερμάτινα τζάκετ και ένα φόρεμα με βολάν που έκλεισε το σόου με ένα ζευγάρι γάντια και αρβύλες. Τα μοντέλα είχαν βαμμένα ασπρόμαυρα τα μαλλιά τους και φορούσαν στο κεφάλι καπέλα μπερέ ή τεράστιους φιόγκους.

Screenshot 1169

(Ιnstagram.com/itsjeremyscott)

Στο στόχαστρο του Jeremy Scott βρέθηκαν οι διαδεδομένες έννοιες των ψεύτικων ειδήσεων και του clickbait, οι οποίες είναι άφθονες όχι μόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και σε όλο το διαδίκτυο. Ο σχεδιαστής εξήγησε ότι δεν στόχευε τόσο πολύ τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, αλλά περισσότερο τους δημιουργούς περιεχομένου με αμφιλεγόμενες πηγές και τους αναγνώστες που μοιράζονται και σχολιάζουν άρθρα που βασίζονται μόνο σε τίτλους. Η συμβιωτική σχέση μεταξύ των δημιουργών περιεχομένου και του κοινού στο κυνήγι για τις φτηνές συγκινήσεις και η ανταπόκριση σε άρθρα προτού καν να διαβαστούν, όπως διευκρίνισε, ήταν το θέμα της συλλογής του.

Διαβάστε επίσης
Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!