Η Κλερ Γουέιτ Κέλερ, η σχεδιάστρια του οίκου Givenchy, αποφάσισε να αφήσει -επιτέλους- ελεύθερο το δημιουργικό της εαυτό και το αποτέλεσμα τη δικαίωσε..

Στα δύο χρόνια που βρίσκεται στο τιμόνι του ιστορικού οίκου, η Γουέιτ Κέλερ έχει φανεί μάλλον επιφυλακτική να αναδείξει στην πλήρη έκτασή του το σχεδιαστικό ταλέντο της. Κι αυτό διότι ήταν από την μια προφανής η επιθυμία της να σεβαστεί απόλυτα το παρελθόν του Givenchy και από την άλλη η επίγνωσή της ότι ο κόσμος της υψηλής ραπτικής δεν της ήταν πολύ οικείος: Η ίδια έχει διαγράψει μια μακρά και πολύ επιτυχημένη πορεία στο χώρο του πρετ-α-πορτέ.  

Φαίνεται όμως ότι τελικά αποφάσισε να αφήσει τον εαυτό της πιο ελεύθερο και το αποτέλεσμα ήταν αυτό που παρουσίασε στην κολεξιόν του οίκου για το Φθινόπωρο του 2019.

AP 19183776513795

AP Photo/Kamil Zihnioglu

Στα παρασκήνια η ίδια εξήγησε: «Ήθελα να ανεβάσω τον πήχη για τον εαυτό μου, να πάω σε κάτι πιο θεατρικό».

Τα κατάφερε απόλυτα και τα ρούχα έκλεψαν τις εντυπώσεις.

Η ίδια είπε ότι εμπνεύστηκε τη συλλογή από ένα παλιό πύργο: Τα τολμηρά τουίντ, ήταν τα μωσαϊκά στα πατώματα. Οι ογκώδεις σιλουέτες από ταφτά ήταν οι κουρτίνες…

AP 19183776520736

AP Photo/Kamil Zihnioglu

Η σχεδιάστρια ονόμασε το σόου «ριζοσπαστική αριστοκρατία» και αυτό ήταν που ήθελε να πετύχει. Τα φτερά που χρησιμοποίησε σε πολλά ρούχα, συμβόλιζαν «μια γυναίκα που θέλει να πετάξει και να αποδράσει από το σπίτι». Ακόμα και οι δύο νύφες που έβγαλε στην πασαρέλα είχαν επάνω τους μια διαφορετικότητα που κοντράριζε την πολυτέλεια των νυφικών τους.

Αν μη τι άλλο, η σχεδιάστρια έδωσε μια υπόσχεση για το μέλλον…  

Διαβάστε επίσης
Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!